Mørbradbiff Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hei, jeg lurte på om det er noen som vet om det skal være noen linuxkurs i regionen Vesterålen eller en plass i nærheten? Er ikke så alt for god i linux, kunne tenke meg å bli bedere Lenke til kommentar
Palme Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Vist du ikke finner noen kurs, så anbefaller jeg deg å prøve, teste, eksperimentere og feile litt med Linux. Det er den aller beste måten å lære deg litt på! Og er det noe du lurer på så har du jo google og ikke minst dette flotte forumet her Lenke til kommentar
zyp Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvor i Vesterålen bor du? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Vist du ikke finner noen kurs, så anbefaller jeg deg å prøve, teste, eksperimentere og feile litt med Linux. Det er den aller beste måten å lære deg litt på! Og er det noe du lurer på så har du jo google og ikke minst dette flotte forumet her Ja man lerer mye med det også. Har fått mye hjelp her på forumet og på google. Men et kurs kunne vert nyttig. Hvor i Vesterålen bor du? Øksnes, myre. Hvordan det? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg bare lurte. Selv bor jeg på Andenes - ikke så veldig langt unna. Noen kurs her omkring er det vel heller dårlig med. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Tro om Opus Hadsel bruker å ha slike kurs. De har jo diverse andre kurs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå