mX mann Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 En kamerat av meg har ett problem han har innstalert nytt hk (msi neo2) men problemet er att sata disken ikke vil innstalere, den finnes i enhetsbehandling men ikke i min data maskin. han har innstalert allt av drivere osv. kan dere hjelpe. systemet kjører på en p-ata disk så deter nemt. Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Han må kanskje partisjonere og formatere? Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Tror nok oxo det.. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Han må kanskje partisjonere og formatere? Men den sku da dukke opp i min datamaskin fordet. det virker som om problemet ligger i att windows ikke vet at det er en harddisk eller lignene. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Men den sku da dukke opp i min datamaskin fordet... Nei, den vil nok ikke det. Må ha en partisjon først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå