sandman Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hei! Jeg har et ønske om at de som har de som poster problemer her, legger inn informasjon om hva som skulle til for å få løst problemet til slutt i tråden. Nettopp hva som skulle til at du fikk løst ditt problem? Slik kan vi andre lære av andres erfaringer, for en dag sitter vi andre kanskje med akkurat samme problemet selv. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
saivert Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Det synes jeg er greit, men hvis man leser igjennom tråden så kommer man alltid frem til en løsning til slutt. Men hvis du mener at trådstarteren kan summere opp til slutt så er jeg helt enig med deg. Hvis man har mulighet til å endre første innlegg, og legge til løsningen der også så hadde det vært ekstra flott. Kansje moderatorer kan følge opp dette siden det bare er de som kan endre tidligere innlegg. Ellers ha en fortsatt trivelig dag. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Om det ikkje kjem klart fram i eit anna innlegg i tråden er det ganske greit ja. Irriterer meg grenselaust over folk som skriver [LØST] med store bokstaver i topic og visker vekk innlegget sitt så tråden blir heilt meiningslaus. Poenget liksom? Lenke til kommentar
saivert Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Poenget med et forum er ikke bare at trådstarteren skal få sitt problem løst men at hele tråden kan være til nytte for andre også. Hvis det var tilfelle at det skulle være mange som skal hjelpe en, kunne jo bare tråden bli slettet helt etter at man hadde funnet frem til en løsning. Nei dere må nok skjerpe dere folkens. Lenke til kommentar
sandman Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Jeg er enig i at man de fleste gangene kommer til en løsning til slutt. Men ofte er det også 2-3-4 ulike svar etter siste innlegg fra den som spør. Og da sitter vi her og tenker - hva var det som skulle til for at vedkommende fikk løst problemet sitt? Det siste svaret? Eller det nest siste? Det forslaget fra Saivert med at man legger til en edit i det første innlegget etter man har funnet løsningen med en forklaring på hva som skulle til, synes jeg høres fin ut. Bra forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå