£€O Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ehhh... Jeg får ikke spilt av filmer som jeg overfører til mobben(siemens m75), noen som veit om et konverteringsprogram som gjør det om til 3ggp som jeg tror det heter på forhånd takk Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Må da være minst 5 tråder om dette i Operatører og tjenester Bare google etter "3gp converter" eller "Imtoo converter" så får du nok Lenke til kommentar
hware666 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Xilisoft 3GP Video Converter kan anbefales.. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Xilisoft 3GP Video Converter kan anbefales.. Vel, i forhold til Imtoo synes jeg den var ganske dritt Man fikk denne dumme Xilisoft-logoen på filmene, noe som er ganske dumt, da den dekker et stort areal av filmbildet siden mobilfilmer er så små :!: Imtoo og Xilisoft ligner no ekstremt Er ganske sikker på at det er omtrent det samme Lenke til kommentar
hware666 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Med rett serialkey slipper du logo'en da... Lenke til kommentar
3000 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 noen som kan forklare litt detaljert åssn man kan få konvertert en dvd film til mp4 eller 3pg. til visning på mobben? med et ålreit gratis program Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 noen som kan forklare litt detaljert åssn man kan få konvertert en dvd film til mp4 eller 3pg. til visning på mobben? med et ålreit gratis program Lurer jeg også på. Alle må man jo betale! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Med rett serialkey slipper du logo'en da... Gimme, gimme, gimme! :!: Vel, gjør ikkeno nå lenger, da, når jeg har fått innstallert ordentlig quicktime, så jeg slipper å konvertere alle mobilfilmene til wmv Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 noen som kan forklare litt detaljert åssn man kan få konvertert en dvd film til mp4 eller 3pg. til visning på mobben? med et ålreit gratis program Først last ned Auto GK eller eller Xmpeg og gjør om DVD filmen til AVI, også bruk et program som gjør AVI filen om til 3GP, for eksempel smartmovie, Xilisoft 3GP Video Converter etc. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Nokia multimedia converter 2.0 er suverent. det er gratis men jeg måtte registrere meg på en side for å laste det ned. er sikkert bare å google så finner du det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå