synco Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 har prøvd og finne litt ut om dette firmaet cisk har egentlig ikke funnet ut av noe... derfor legger jeg innen direkte melding... om noen har noe og fortelle. de har endel bra priser, men vil gjerne hvite litt mere før jeg kjøper noe.. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Ukens tilbud: Multisync 19" LCD. Under Skjermkategorien: KUN NEC LCD 1770NX Sølv/Hvit DVI ... ? Står at alle priser er inkludert MVA... Men på ukens tilbud står det klart at prisen er uten MVA.... Tiltak? Edit: Meget lite produktinfo? Endret 7. september 2005 av Caddy Lenke til kommentar
synco Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 ser de har kommet opp på webshopguaiden Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Med ordbruk som "17" skerm", "Super Tilbud" og "Våre ansatte har lang erfaring innen data, som gjør at kunden kan være trygg på og handle hos oss", samt en side som ser helt ille ut, generelt dårlig pris på pcer og det meste gjør at denne butikken ville jeg nok ikke handlet hos nei. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Rotete side. Og minner litt om Whitebox, samt at de er i samme område. Dårlig info på produkter er det også. Prøvde å bestille CPU til en bærbar, men fikk det ikke til den prisen det stod på nettet fordi det var oppgraderingstilbud. Åssen kunne jeg vite det når det ikke stod noe om det? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Når de som driver sjappa, ikke kan norsk rettskriving, føles det ikke direkte komfortabelt å handle der. Og hva med smiley-bruken på forsiden? Det oser useriøsitet av det, og kan virke som en fjortenåring bare har startet opp en webshop for å tjene penger ved siden av skolen. Virker ikke spesielt trygt nei. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 forsto det slik at det var ønske om info om firmaet?, har lagt ved tekst fra brreg: Nøkkelopplysninger fra Enhetsregisteret Organisasjonsnummer: 988 193 488 Navn/foretaksnavn: CENTRONIC INNOVATION PETTERSEN Organisasjonsform: Enkeltpersonforetak Forretningsadresse: Bjørnsons vei 8 3513 HØNEFOSS Kommune: RINGERIKE Postadresse: Postboks 1251 Flattum 3503 HØNEFOSS E-postadresse: - Internettadresse: - Telefon: - Mobil: - Telefaks: - Registrert i Enhetsregisteret: 13.06.2005 Stiftelsesdato: - Innehaver Ole Henrik Hverven Pettersen Næringskode®: 52485 Butikkh. med data-/kontormaskiner og telekommunikasjonsutstyr 52619 Postordrehandel med annet spesialisert vareutvalg Sektorkode: 790 Personlig næringsdrivende Også registrert i: Foretaksregisteret Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Fra Gule Sider: Ole Henrik Hverven Pettersen 3502 Hønefoss 482 49 658 Fant ham ikke i skattelistene, pussig nok. Kan hende han har skiftet navn eller flyttet de siste årene, eller så er han svært ung.. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 tror jeg holder meg unna jeg og: Fra Ledig stilling side: "C.I har i dag to ledige stillinger: Vi ønsker og komme i kontakt med personer som har et ønske om og åpne butikk i Trondheim,Bergen og Moss. Du må ha erfaring fra butikk, regnskap og ikke mindt data. Send søknad til stilling" Lenke til kommentar
synco Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 jeg tenkte mere på produktene... ci 1 syns jeg ikke var så gal pris på.. så lenge jeg får varen, og det er garanti, er det vel det samme hvor de holder til for min del.... Er det noen som vet om varene de har er gode eller er det mye feil på disse produktene? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 De hadde et veldig lite vareutvalg...men vis de kan skaffe alt jeg vil ha på kort tid og til rimelig pris så ser jeg ikke bort i fra at jeg kan finne på og handle der! Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Sannsynligvis den dårligste nettbutikken i Norge (snodig design, linker virker ikke, mangler info om levering, etc etc). I tillegg er prisene på alt jeg kunne sjekke høyere enn i vanlige butikker. Nei, dette ville jeg holdt meg unna. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 vel, jeg syns ikke de er så gale, bortsett fra at siden ikke ser bra ut, og de ansatte ikke er så flinke med språket.. Eller så har de laget siden fryktelig fort. De mailene jeg får er svært hyggelige og ingen skrivefeil heller Fikk en Pentium M 760 til 1750 ink frakt, og jeg ringte og hørte med selger, og prisen stemte utrolig nok.. De behandlet ordren kjapt, og prosessoren skal visst være hos meg idag. Sier i så fall fra. Har uansett ikke noe imot å vente opp mot en uke om jeg kan spare over 1000 kr på det.. Men merkelig at de vil ha butikk i Moss, er jo forsåvidt et lite sted. Er det fordi jeg har kjøpt EN vare der tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå