lysbryter Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Min mor skal overta min aldrende Nokia 6610. Jeg har slettet alle mine bilder og ringetoner og slikt. Men finnes det noen måte å tilbakestille telefonen fullstendig - slik at standard-bilder osv kommer tilbake? "Gjenopprette fabrikkinnstillinger" gjør ikke noe med dette. Jeg ønsker altså en fullstendig "reset" av telefonen. Er dette mulig å få til på en lettvint måte? Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Nei, det er desverre ingen slik funksjon. Gjenopprette fabrikkinnstillinger er nok det nærmeste man kommer. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Man kan jo gå og ta software-oppdatering Da ble væfall alle standardringetonene jeg sletta på 7600 gjenoppretta Hadde savna noen av dem litt... Pluss all grafikken og sånn Men det koster, da Kan jo hende du har garanti på den, da du beskriver den som aldrende, og ikke gammel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå