Awais123 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) hei! jeg har en nokia 6230! jeg slår på mobilen og prøver å ringe til noen så kommer det (Feil ved tilkobling) hvis noen andre prøver å ringe til meg så kommer det en ringe ikon på mobilen min og plutselig er den borte!! får ikke noe melding på mobilen min heller! kan noen hjelpe meg med å fikse mobilen min! takk! Endret 7. september 2005 av Awais123 Lenke til kommentar
hware666 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Det høres ut som det er feil hos teleoperatøren.. Har du nettopp byttet/endret på abonnement? Lenke til kommentar
Awais123 Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 jeg har kontaktet telenor og det var ikke noe problem hos dem! jeg har prøvd sim-kortet mitt i en annen telefon og der virket den! Lenke til kommentar
hware666 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Skjedde det helt plustelig at den sluttet å fungere? Mobilen har ikke hatt kontakt med fukt ol. ? Har SIM-kortet fullstendig kontakt med kontaktflatene? Jeg pleide alltid å brette en lapp og legge oppå SIM-kortet på min N6230, slik at kontakten ble bedre. Lenke til kommentar
Awais123 Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 jeg får full dekning! ja det skjedde plutselig når en venn av meg prøvde å ringe til meg!nei ikke noe fukt!! Lenke til kommentar
hware666 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Det hørtes merkelig ut.. Har du prøvd å bruke en annen Profil? Sjekk om instillinger er endret på mobilen. Hvis ikke kan det se ut som softwaren på mobilen har låst seg.. Har du prøvd å resete tilbake til 'Fabrikk instillinger' ? Lenke til kommentar
Awais123 Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 jeg har prøvd å bruke en annen profil men det ble ikke noe forskjell!! jeg har skjekket alle instillingene!ikke noe feil tror jeg! har prøvd å resete tilbake til fabrikk instillinger...! Lenke til kommentar
hware666 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Da må du nok desverre oppsøke et verksted og få fikset mobilen, eller henvende deg til butikken hvor du kjøpte mobilen og prøve å få den byttet.. Lenke til kommentar
EUPRISER Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Denne modellen har mye SW bugs, så en ny software kan hjelp Du kan jo prøve å ta ut minnekortet og se om det hjelper (kan ligge bugs på det og vist det hjelper>formater) Har du kjøpt den brukt ? Endret 7. september 2005 av EXIDE Lenke til kommentar
Awais123 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 (endret) jepp, jeg kjøptet fen brukt!! jeg prøvde uten minne-kort også men det virket heller ikke! Endret 8. september 2005 av Awais123 Lenke til kommentar
Awais123 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 hvordan kan jeg installere ny software? Lenke til kommentar
hware666 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Du må bestille software/kabel på nettet, men det er dyrt hvis det kun er en "engangs jobb". Billigste og letteste er å levere mobilen inn til et GSM verksted..gjerne via en som kjenner en som kjenner en som jobber med mobiler... Lenke til kommentar
hware666 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Lite tips... http://www.gsmteknikk.no/product_info.php/...products_id/281 GSMTeknikk oppgraderer mobiler for en overkommelig pris... Lenke til kommentar
EUPRISER Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Tror de legger inn ny software billigere her det er jo bare og spørre unlockshop om pris Grunnen til spørsmålet mitt om du hadde kjøpt den brukt siktet jeg til følgende: Nå fortiden er det desverre nokså vanlig at folk selger en mobil uten kvittering. Etter at den er solgt meldes den tapt (fordi selger har el-kjøp forsikring etc )og personen hever forsikrings utbetalingen for den tapte mobilen som han just har solgt Resultatet blir da at en stakkar som har kjøpt den brukt i god tro ender opp med en IMEI sperret mobil Skal ikke si at det er tilfelle her(dette kan være SW bugs etc) , men mistanken om forsikrings svindel er jo LITT tilstede da. Endret 8. september 2005 av EXIDE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå