ZeS Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 we are worriers, worriers of the world Hehe, vet at man ikke skal kommentere skrivefeil, men i denne sammenhengen synes jeg skrivefeilen ble ganske morsom (worriers= bekymrede folk, warriors er det rette ordet ) hah nice1 Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 I dag slo deg meg at Aida32 og Everest er nesten helt like.. Hva kommer dette av? Aida32 virker best siden den er gratis og man kan bruke den i et domene.. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 får opp bare HD tempen i Everest jeg.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det skal være mulig å se både HDD temp, CPU temp, GPU temp og HK temp. Jeg får opp alle de utenom GPU temp. Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 CPU-temperaturen min ligger på 67 grader idle Lenke til kommentar
Damination Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 det er langt ifra bra, råder deg til å ta det med ro, om du fortsatt vill beholde prosessoren din Lenke til kommentar
x-team Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Kan hende at hovedkortet ditt ikke har noe temp måler og da! Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Spenningsverdien er også litt urovekkende. -5V ligger på -4.55V, bare 90% av det det skal være. Er dette programmet til å stole helt på? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Man kan også sjekke i bios, har opplevd at enkelte av de programmene ikke støtter enkelte HK så da blir det visst feil tall.. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 får opp bare HD tempen i Everest jeg.. HKet ditt må ha en diode som kan lese av cpu temp for at du skal kunne se den.. Sjekk om du finner noen temp i bios, gjør du ikke det ahr nok ikke hket ditt temp dioder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå