Heineoen Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvilket prog kan jeg bruke til å måle cpu tempen? ¨ Finner ikke noe som passer til mitt Kt266 Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Skulle sett om det ble noen forskjell på tempraturen med og uten kjølepasta.. Men det er mulig at det ikke går ann.. Lenke til kommentar
hurrycane Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Du kan sjekke dette med everest http://www.lavalys.hu/products/download.php?pid=1&lang=en Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Aldri sett noe om temp hverken i everest eller cpuz.. Sitter og ser nå, og finner det fremdeles ikke.. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Aldri sett noe om temp hverken i everest eller cpuz..Sitter og ser nå, og finner det fremdeles ikke.. Jeg finner min temp i everest. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Meg finner også CPU temp. i Everest. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Aldri sett noe om temp hverken i everest eller cpuz..Sitter og ser nå, og finner det fremdeles ikke.. Aldri sett noe om temp i CPU-Z, men i everest så må man trykke på "maskinnavn" så trykke på "sensor". så venter man et par sekunder og *vips* så er tempraturene der Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 det finnes ikke temp i cpu-z prøv speedfan eller everest. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hva med bios? Bios går helt fint det også ...man går inn på "Pc health" eller no Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Er ikke alltid Everest støtter alle hovedkort/temp.målere. Måtte selv vente til versjon 2.20 før jeg kunne lese av CPU tempen i min bærbare. (FSC Centrino 1.5 "Banias") Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Der fant jeg i everest ja Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Får ikke startet Everest... Det står at jeg må ha corporate edition? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Får ikke startet Everest...Det står at jeg må ha corporate edition? Last ned Everest Home Edition. Den er gratis. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Fikk ikke brukt den Home Edition... (Kanskje fordi jeg har Server 2003) Nå har jeg installert Corperate. Hvor finner jeg tempraturen? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvor finner jeg tempraturen? "Maskinnavn"->"Sensor". Er ihvertfall slik det er i Home Edition. Har aldri prøvd Corporate Edition, så vet ikke om det er likt. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Takk! Men jeg ser bare tempen på Harddisken 22C.. (tøft programm!) Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hva med bios? Bios går helt fint det også ...man går inn på "Pc health" eller no Veldig kult nick du har du Elsker den grupper we are worriers, worriers of the world Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 we are worriers, worriers of the world Hehe, vet at man ikke skal kommentere skrivefeil, men i denne sammenhengen synes jeg skrivefeilen ble ganske morsom (worriers= bekymrede folk, warriors er det rette ordet ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå