El Matador Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Heisann! Jeg har et sykt irriterende problem. Jeg og alle andre maskiner i nettverket mister både titt og ofte connection til Ruteren. Jeg får ofte meldingen "en nettverkskabel er koblet fra" Og mister kontakten til f.eks BF2 server. Routeren er en TopCom SKYR@CER PRO WBR 654 Noen som kan hjelpe? Danke Endret 8. september 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 *bumper siden den allerede ligger på side to, og det er_nesten_gått 24 timer* Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Er maskinene tilknyttet routeren via kabel eller trådløst? Sjekk uansett om det finnes en nyere firmware til routeren. Det kan kanskje hjelpe. Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 hei, gå inn på hjemmesidene til TopCom og se om du finner en firmware oppgradering. det kan ofte hjelpe mot slike problemer. dersom det ikke hjelper, og du er sikkert på at kablen(ene) fungerer. og at det ikke er problemer med strømtilførslen(dårlig padde) så vil jeg tippe den er defekt... Musa Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Er maskinene tilknyttet routeren via kabel eller trådløst? Sjekk uansett om det finnes en nyere firmware til routeren. Det kan kanskje hjelpe. Kabler. Skal sjekke det, ja. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 hei, gå inn på hjemmesidene til TopCom og se om du finner en firmware oppgradering. det kan ofte hjelpe mot slike problemer. dersom det ikke hjelper, og du er sikkert på at kablen(ene) fungerer. og at det ikke er problemer med strømtilførslen(dårlig padde) så vil jeg tippe den er defekt... Musa Jeg har prøvd å oppdatere Firmware nå. Jeg gjorde det som står i manualen. Trykket på Update og det dukket opp en melding om at den restarter. Så skjedde det ikke noe mer. Den gamle Firmwaren ligger fortsatt inn. Noen som har denne routeren som kan hjelpe? Kablene er fine, Samme med padda. Alt står på hele veien, den skrur seg ikke av. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Bumper denne siden problemet er der fremdeles. har sjekket alle kabler og oppdatert FW. Ingen endring. Lenke til kommentar
nakiel Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Brannmur kan hindre oppdateringen... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Brannmur kan hindre oppdateringen... 5516443[/snapback] Nice bump. Har fått ny router nå Men den klikker om jeg laster opp for store datamengder med Opera Sikkert en bugg i Firmware det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå