trulsta Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hei! Nå nærmer russetiden seg, og russekortet skal snart være ferdig! Men jeg sliter med en morsomt og snerten sitat/tekst på kortet? Noen som har noen morsomme tips? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Borte bra, men 127.0.0.1 best! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Go away or i will replace you with a very small shell script. Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 From Zero To Hero with "bust" (sprit) er det sånn det skrives? Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 booze skrives det. hehe, morsom den:) Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Har lurt litt på hva jeg skal ha på russekortet jeg også. Lurte litt på denne: Det er bedre å havne i en god trekant enn i en ond sirkel. Jeg er lite oppfinnsom når det gjelder og finne på sånne ting EDIT: trekant ikke tekant Endret 7. september 2005 av Sky_Hawk Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Dere må ha sånn "Jeg digger puling og damer og sånn", bare at det er skevet indirekte og på en "morsom" måte. Er det ikke det som er in? :roll osv: Edit: "digger", ikke "gidder". Endret 7. september 2005 av sosohal Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 joa sosohal, gir "cred" d Men problemet er jo å formulere noe snerten og morsomt.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 har tilbudet om å være svart russ i år, mn de gidd eg ikje ;P Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Skriv pikk endel ganger som motto. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 "All your base are belong to us" eller "Someone set up us the bomb" Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 "Alt godt er enten usunt eller umoralsk" "Heller Coca Cola enn Coca Cola Light - heller hull i tenna enn kreft" Noe slikt Jeg skal iaf ha en av de to. Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 hehe, vil ikke ha noe nerdete! Må få presisere det..All your base osv er utelukket :!: Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Sats på orginalitet. Ikke gå for noe av det du ser på russ.no. Ingenting er som mottoer funnet opp selv. Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 "Alle gode ting er fem: tiqila" Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 En ekkel en som jeg fant her på forumet i fjor: "1 million fluer kan ikke ta feil; Bæsj er godt! " Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 http://www.russ.no/index.asp?Cat=8 Her er alt du trenger. Er russ selv. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg vurderte "5 om dagen, 6 om natten". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå