cknoph Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Lurte på om noen vet rekkevidden på denne PDAen: HP iPAQ hx2750, med det samme kan jeg jo spørre om noen har erfaringer med den? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Vel, om IrDa-porten er av respektabel størrelse burde rekkevidden være på omtrent 1 m, som er på grensen til det lengste jeg har erfart med bl.a. mobiler og laptoper. PDA-er burde jo ha en forholdsvis kraftig infrarødport, så jeg ville tippet på omtrent 1 m. Om du har den er det jo bare å prøve ut Om du har planer om å kjøpe den kan du sikkert lese om dette på hjemmesidene Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg nå ikke prøvd den HP'en men min Qtek S100's IR rekker ca. 3-6m Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg nå ikke prøvd den HP'en men min Qtek S100's IR rekker ca. 3-6m hvilket fjernkontrollprogram bruker du om du bruker ett? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg nå ikke prøvd den HP'en men min Qtek S100's IR rekker ca. 3-6m hvilket fjernkontrollprogram bruker du om du bruker ett? TV remote controller 5.5 www.pdawin.com Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg nå ikke prøvd den HP'en men min Qtek S100's IR rekker ca. 3-6m hvilket fjernkontrollprogram bruker du om du bruker ett? TV remote controller 5.5 www.pdawin.com takk, skal se på den =) Lenke til kommentar
Erren Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Wow, 3-6m Det var jaggu mye! Skal se om jeg får til såpass med et par laptoper Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Wow, 3-6m Det var jaggu mye! Skal se om jeg får til såpass med et par laptoper Jeg husker N7650(JA, den store) hadde den beste IR-porten på mobilene jeg har hatt gjennom tidene. Den hadde en rekkevidde på ca.8-10m!!. Jeg brukte den som fjernkontroll på TV'en og til det meste. Lenke til kommentar
cknoph Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 etter som jeg forstår er det forskjell på IrDA og forbruker Ir. Forbruker Ir skal ha lengre rekkevidde enn vanlig Ir. Ble forresten en Dell Axim v50 624 Mhz på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå