JoaJoa Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har hatt pc'en i en 2-3 uker nå ca. Dette er det jeg har å utsette på den: *Veldig plastikkaktig, hvis man prøver å bryte på den så ser man at den bøyer seg litt for lett. Samt hvis batteriet er tatt ut, å legger hånden på pc'en når man skriver, så gir plastikken etter der batteriet skulle stått. *varmeutslippet er på høyre side, så hånden blir veldig varm og svett hvis man bruker ei ekstern mus. *samt skjermen. bra oppløsning, men den har veldig dårlig kvalitet. dårlig på film, samt innsyn fra siden er også krimminelt dårlig. Man må se rett på den hvis ting skal se noenlunde ok ut. Men er ellers storfornøyd med den. Ytelesemessig. fungerer veldig bra. den har stått på i 2 timer og et kvarter nå, og det er 40% igjen av batteriet. kjører da på lav hastighet på prosessoren, samt skjermkortet er klokket ned. regner med det holder i rundt 4 timer. eneste store minuset er som sagt skjermen, resten av minusene tar jeg ikke så hardt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Vurderer sterkt å investere i en 1557E Centrino. Men er virkelig skjermen så ille? Og prisen tatt i betrakting, kan en forvente å få noe bedre..? Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 syntes den er grei jeg. sitter på den nå. 15" på laptop er helt greit siden man sitter så nærme den. bra kjøp, jeg er veldig fornøyd. kjøp med 512mb xtra ram Lenke til kommentar
conkhi Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Yupp, det er en ATI MOBILITY RADEON 9700 med 128 MB RAM du fikk hvis det står på stickern. Bestilte min ca 25.august og fikk bekreftet at den jeg kjøpte skulle følge med 64 MB ekstra skjermminne pga PSDATA skulle få inn et parti 1557E'er med ekstra skjermminne til samme pris :!: De skulle visst få inn 150-200 stk av dem så spørs om det er mer igjen på lageret! Hurra for kampanjepris :!: 4839752[/snapback] Kjøpte også 64mb, men kom med 128mb på stickern. Hvordan sjekker jeg om det er 128mb eller ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå