Knutgrus Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Går dette an? ...nå registrerte jeg meg ikke da jeg var ferdig med kjøpet... Det var litt dummt kanskje... Lenke til kommentar
norse5051 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Da jeg kjøpte varer derfra som registrert kunde mottok jeg aldri noe nummer som kunne brukes til pakkesporing, måtte pent vente til lappen kom i posten og hente den på postkontoret. Elkjøp er og blir elkjøp. Lenke til kommentar
synco Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 samme her og.. kjøpte tlf fra dem... prøvde og ringe men ikke noe håp om og få det Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Ok. Er de raske på levering da? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Ok. Er de raske på levering da? Det er vel posten som leverer pakkene og ikke Elkjøp Så det blir vel standard venting på deg også. Endret 7. september 2005 av lavizh Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Elkjøp har ikke pakkesporing. Du må ringe kundeservice for å få status. Jeg ville vel forventet at Elkjøp, som en så stor aktør, hadde hatt tilbud om å følge ordren på nett, inkludert pakkesporing for leveringsbiten. Det regnes vel som standard i 2005.... Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Det er vel posten som leverer pakkene og ikke Elkjøp Så det blir vel standard venting på deg også. Åh, jeg tenkte om de var raske til å få pakken til posten. Posten bruker vanligvis ikke mer enn 3 dager (eller av erfaring ETTER andre gangen klokken har slått 09:00 ETTER pakken har blitt sendt...) (Edit: en ETTER for mye....) Endret 7. september 2005 av Knutgrus Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hva slags fraktform bestillte du? Så vidt jeg vet skal man få sporingsnr på mail om man bestiller postpakke o.l. Da er det bare å bruke posten.no sin pakkesporing. Om man velger billigste fraktform, som er brev (dette velger de fleste pga prisen), er det ingen pakkesporing. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Fikk ikke pakkesporing jeg heller, synes det er ganske dårlig. Vi lever tross alt i 2005. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 for å si det sånn, skal elkjøp prøve å komme seg inn på datautstyr markedet på nett, så er nettsporing en meget viktig del. Lenke til kommentar
norse5051 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Da jeg bestillte fra Elkjøp, som postpakke, fikk jeg ikke noe sporingsnummer. Virker ikke som Elkjøp har denne servicen, slik at kunder som venter i spenning på noe nytt kan se når den kommer. Ikke det at elkjøp selger så mye som jeg absolutt MÅ vente på, da benytter jeg meg heller av andre nettbutikker som fører skikkelige saker. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Tenkte jeg bare skulle si: jeg fikk ikke svar på mailen jeg sendte. Pakken kom fredag. Bestillte mandag (rundt 13:00 bor i Oslo). Nå er jeg storfornøyd! Fra en billig 5 år gammel 17" crt til en ganske billig 19" lcd med 12 ms respons og DVI (2495,- Neovo 19 F-419). Mye større bilde, å se hvor stor plass jeg har fått på skrivepulten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå