Gå til innhold

Pakkesporing på Elkjøps nettbutikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel posten som leverer pakkene og ikke Elkjøp

Så det blir vel standard venting på deg også.

Åh, jeg tenkte om de var raske til å få pakken til posten. Posten bruker vanligvis ikke mer enn 3 dager (eller av erfaring ETTER andre gangen klokken har slått 09:00 ETTER pakken har blitt sendt...)

(Edit: en ETTER for mye....)

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

Hva slags fraktform bestillte du? Så vidt jeg vet skal man få sporingsnr på mail om man bestiller postpakke o.l. Da er det bare å bruke posten.no sin pakkesporing.

Om man velger billigste fraktform, som er brev (dette velger de fleste pga prisen), er det ingen pakkesporing.

Lenke til kommentar

Da jeg bestillte fra Elkjøp, som postpakke, fikk jeg ikke noe sporingsnummer. Virker ikke som Elkjøp har denne servicen, slik at kunder som venter i spenning på noe nytt kan se når den kommer. Ikke det at elkjøp selger så mye som jeg absolutt MÅ vente på, da benytter jeg meg heller av andre nettbutikker som fører skikkelige saker.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg bare skulle si: jeg fikk ikke svar på mailen jeg sendte. Pakken kom fredag. Bestillte mandag (rundt 13:00 bor i Oslo).

Nå er jeg storfornøyd! Fra en billig 5 år gammel 17" crt til en ganske billig 19" lcd med 12 ms respons og DVI (2495,- Neovo 19 F-419).

Mye større bilde, å se hvor stor plass jeg har fått på skrivepulten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...