obos Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) hei fant en link http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306340&cks=SER Sandisk Memory Stick PRO DUO 1024MB For digital cameras, PSP etc. Vår pris: kr 899,- det er den billigste jeg fant på nettet. er det noen som har kjøpt den? er den bra? hvorfor er det veldig stor prisforskjell på dem? passer den til SE 750i? takker og bukker hvis noen kan hjelpe meg fant noen kommentarer fra komplett Fungerer med SE K750i, 2005-08-23 Anmelder: Asbjørn Andersen Bruker et slikt kort i min mobil Sony Ericsson K750i, og det fungerer bra. Nå har jeg 12 hele album i god kvalitet (192kbs mp3) med meg overalt... :-) Logg inn for å gi tilbakemelding på denne anmeldelsen. 7 av 9 synes denne anmeldelsen er nyttig: PSP + Sandisk Memory Stick PRO DUO 1024MB= <3, 2005-06-19 Anmelder: Runar aka. [MooN] Dette var et av mine beste kjøp hos komplett.no! Dette kortet bruker jeg på min Sony PSP, og det funker helt topp! Men OBS OBS: Ikke bruk for mye kortleser, det skader kortet. Mitt MMC kort ble ødelagt slik... trenger gjerne mer Endret 7. september 2005 av obos Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 stretto.no skal ha 755 for orginal sony. Men det er ETA den 5\ 10 da.. hehe http://www.strettoshop.no/PartDetail.aspx?...22;c:36126;r:pg Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 kan plukkes opp på elkjøp for 995,- slipper frakt og du kan putte den rett i telefon/psp så det er en ok pris. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 kan plukkes opp på elkjøp for 995,-slipper frakt og du kan putte den rett i telefon/psp så det er en ok pris. Alle elkjøp-butikker? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Den prisen som er oppgitt stemmer iallefall med prisene i butikken jeg jobber i ..som er Elkjøp Stormarked Storo i Oslo. Ellers vil jeg også anbefale å kjøpe sandisk framfor sonys egenproduserte minnekort. De er av bedre kvalitet, holder lengre og du har 5 års garanti på de . I PSP valuepack følger det blant annet med minnekort fra Sandisk, ikke sony Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå