kimen Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hei! Jeg har nettop kjøpt meg en ny cpu-vifte og den bråker som bare juling er det noen som vet om et program eller noe jeg kan stille ned hastigheten på viften med? Lenke til kommentar
BruX^ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Dette kommer vel egentlig ann på hvor høy temperatur du har på CPU`en. Hvis den er høy, anbefaler jeg å kjøpe en ny CPU-vifte istedet for å begynne å sette ned hastigheten på den du har. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 I bios kan du sannsynligvis gjøre justeringer på hvilke temperatur cpu skal ha før viften går på maks. Dersom viften din durer i vei til vanlig vil jeg også anbefale å skaffe en ny stillegående vifte. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Edit: Trådstarter har hatt mer en god nok tid til endring av emnefelt, tråd stenges Endret 19. september 2005 av am3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg