Gå til innhold

Sponsor til russebuss! Trenger litt hjelp:)

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er en gjeng på 21 gutter som har kjøpt oss en russebuss som vi skal pusse opp og gjøre istand så den blir klar til "russesesongen" 2006. For og få finansiert dette er vi avhengig av og få noen sponsorer, og jeg hadde tenkt og ta meg en liten runde for å samle inn noen sponsorer.

Det hadde sikkert gått ann å gå rundt i butikker og spørre om de vil sponse oss, men jeg tenkte jeg skulle spørre her om noen har et forslag til f.eks en søknad som jeg kan levere til butikkene jeg går til så det ser litt profft ut, så kansje de vil gi litt mer :)

Hvis noen har noen hvet om noen som pleier og sponse russebusser så si ifra hvilken bedrift dette er :thumbup:

Vil hw.no sponse oss? :dribble:

Håper noen kan hjelpe litt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av erfaring kan jeg skrive under på at det er lettest å gå til bekjente først. Svært få utenforstående vil være bekjent av russen, iallefall var det det vi opplevde. Prøv også å bruke butikkene i nærmiljøet for det de er verdt. Vi sparte masse penger ved å snakke med den lokale fargehandelen. Er vanskeligere å gå i butikker i sentrum.

Og til slutt: Takk ja til ALT som kan brukes. Alt blir som regel litt dyrere enn man hadde tenkt på forhånd, og det er lett å plutselig finne ut at kassa er tom.

Ha en dritkul russetid, det er ikke noe som å være på buss :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...