Zapking Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Oppdateringen stopper opp hele tiden, så jeg må "passe på" når den stopper opp... Er dette normalt? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Oppdateringen stopper opp hele tiden, så jeg må "passe på" når den stopper opp...Er dette normalt? min stopper også opp, eller den går VELDIG sakte da. vet ikke hva som er feil, men hva mener du med at du må "passe på"? Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Jeg mente jeg må passe på så oppdateringen ikke stopper opp.. . Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg mente jeg må passe på så oppdateringen ikke stopper opp... den stopper ikke opp, den er bare veldig treg, det er ihvertfall min. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Vet ikke om dette har noe å si, men har dere prøvd Microsoft Update? Det er Windows og Office Update slått sammen. Alle vil bli sendt til denne etterhvert. Men det er jo fremdeles Microsoft sine servere, så er ikke sikkert det går noe raskere der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå