sKRud Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Lurte på om det finnes et program som kan debugge sider fra å bare støtte IE til at de er helt feil frie å kan leses i alle nettlesere..Hadde vært fint å hatt et slik program. Det sparer nemlig meg for masse arbeid.. Problemt med siden som jeg driver vedlikehold på er at den er laget slik at den bare støttes av IE, noe som er litt dumt.... Klienten har ikke råd til å betale med for å dekode hele side "manuelt"..Derfor...Enyone? Thanks.. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvis du finner en som fikser orntlig kode så vil ikke IE vise den riktig, da. Så jeg tror du kan støte på problemer, uansett... Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 humm..Det må da finnes et program som kan debugge siden helt, slik at den fungere både i IE og FF...Eller et script som kan kjenne igjen nettleseren og velge den riktige siden...eller? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg tenkte også på det, men jeg vet ikke om noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå