tmarcusk Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Chess king Månedsavgift (960 1år) =80kr mnd. Samtale per min. 0,75 Chess Knock out Månedsavgift 0 Samtale per min. 0,59 Og så er King noen øre billigere på det andre, men synes ikke dere andre King kunder at vårt abnm. skulle være det billigste på alt chess kan tilby..? Jeg er King kunde på andre året og blir vel hos Chess noen år til, men er litt skuffet over at samtale prisen er høyere når vi tross alt betaler årsavgift. På et abnm som har som hovedårsak å beholde oss som kunder ihvertfall i tre år. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jepp, men i følge Chess så er det "visse fordeler" med King, bl.a. så kan du ha flere tilleggstjenester, og slipper faktura via e-post. Om dette er gode argumenter, er jo en annen sak! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Er også forundret at Chess ikke tilbyr bedre priser på king, for og ikke snakke om Busy (steike for et dyrt abonnement i forhold til de andre). På tide at Chess oppgraderer de abonnementene som koster slik at de finnes noe som helst grunn til å ha det Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Med Chess Knockout koster det 5kr./minuttet å ringe til Kundeservice. Derfor. Akkurat som djuice allstar. Telenor har egentlig "god support pr. telefon", men med det nye abbonementet djuice allstar så dropper de det, og gjør som Chess som har Chess Knockout. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 En ting med Knock-Out som man ikke har med King: Abonnementet har ikke noen månedsavgift, men du blir fakturert for minimum kr 69 i forbruk pr mnd Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Sender du mye sms og vil ha faktura i postkassa og ikke på e-post så er king billigere enn knock-out, ringer du desssuten mange korte samtaler så er king billigst pga 10 øre høyere oppstartsavgift på king. King har jo desssuten gratis månedsavgift etter 2 år. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 For de som vil ha et rimeligere Chess King abbonement så kan de få det for 1 krone på Netthandelen idag. Men de tar 65 kr i gebyr, så jeg betalte 66 kroner for et King abbonement. Det er 894 kroner spart første året i forhold til ordinær pris. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) En ting med Knock-Out som man ikke har med King:Abonnementet har ikke noen månedsavgift, men du blir fakturert for minimum kr 69 i forbruk pr mnd Tror det er få med et "storbrukerabbonement" som ringer for under det i måneden. Jeg sendte en mail til Chess før sommeren og spurte om de kunne forklare meg hvorfor Knock-out hadde lavere priser enn King, og etter det satte de ned fra 79 til 75 øre. Vil uansett lønne seg for oss med King uten årsavgift:) Endret 5. oktober 2005 av oro2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå