Efreet Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Eg brukte PCen min heilt vanleg, så plutseleg kræsjet den, eg restartet kom til login screen men både tastatur og mus funket ikkje, restartet og då sartet oppstarten slik at den stoppet ved: "Platinum Press <TAB> for POST or <DEL> for BIOS" Og tastatur og mus funker ikkje, (er koplet i, lyser når eg slår den av). Og oppstarten går ikkje videre men forblir bare på det punktet. Eg lurte på kva som kan vera galt? fordi eg har 2 forsåvidt like PCer og den eine loader windows rett etter den skjermen, så eg lure på om det kan vera koplingen mellom harddisk og hovudkort, eller om det er hovedkortet som fusker. Noken som har noko peilinG? Hardware: K8N Neo Hovudkort 6800 GT Nvidia A64 3200+ Raptor 10000rpm 74gb harddisk. 1,5gb (3stykk 512) Crucial Ballistix Ram brikker. Takker for alle konstruktive svar =) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Se om du finner noe utvanlig lukt inne i pcen. Prøv med en annen harddisk. Eventuellt prøv clear CMOS. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 CMOS? Ta ut batteriet på hovedkortet i cirka 10 sekunder og sett det inn igjen (pcen må være avslått!). Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hadde anbefalt å testa ram brikkene også.. Ta ut alle og prøv først en og en Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Oppdatering: Eg fekk ein fyr til å sjekke datamaskinen idag. Og han testet ram brikkene, nei, samma resultat. han testet hardisker og skjermkort. Samma resultat. Så han sjekket internett og fant ut at det hadde vore samme problem for mange andre at det var nokre problem med dette kortet spesielt. (hovudkortet). og at løysinga var at det var Ram-brikkene (det var ikkje det..) Så fant han nokre lys på baksida som kanskje kunne fortelle feilen, men han fant ikkje ut korleis det skulle tolkes sidan det ikkje stod noko om det i manualen. Så eg trur det er hovudkortet som er problemet (kan det være Ps2 portene?) men eg vil gjerne finne ut korleis dei 4 røde prikkene skal tolkes (han trudde det kunne fortelle feilen). Så, nokre her som veit korleis dei skal tolkast? kva det står i manualen etc. PS: Om det ikkje fungerer noko, kan eg senda da tilbake til komplett og få det fikset/nytt? Fordi nå er det 2. gang dette kortet har ikkje/sluttet å fungere (når eg kjøpte det og no..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå