Knutgrus Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Er jo så mye snakk om dette. Filmer som blir spill. Spill som blir filmer. Serier som blir spill (spill som blir serier?) Når kommer MacGyver-spillet egentlig? Edit: (Litt OT, men det er ekko på MacGyver i dag) Endret 7. september 2005 av Knutgrus Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kanskje det ville ha vært bra adventure spill...Ser meg for "Use knife with bomb...You defused the bomb" Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 "use toothbrush with swiss army knife... You make thermonuclear device" Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kommer det seriøst et macgyver-spill!? Er dette en tråd for serier, filmer etc som blir til spill, eller en tråd om når macgyver-spillet kommer? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Eller Lost:the game, will ypu escape from the island? Med en tilleggspakke for hver sesong som kommer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvem har sagt noe om et macgyver-spill? Du mener vel ikke Stargate-spillet? Om du mener det, så er det midlertidig "kansellert". Utgivere, JoWood har nektet å gi ut spillet. Utvikleren søker etter en ny en, så det blir en stund til det kommer noe nytt om det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 24: The Game kommer jo også om ikke så lenge da.. Er fan av serien, men har ikke så stor tro på at spillet kommer til å bli årets beste altså Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Nei, jeg bare satt å tenkte da jeg så på TV2 jeg... Ser ikke for meg noe MacGyver spill nei. Hadde kanskje vært gøy. ..."use toothbrush with swiss army knife... You make thermonuclear device" <--Lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå