Guffen Duck Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Noen som har testet Sapphire ATI Xpress 200P, Socket-939,ATX SATA, LAN, AC97, USB2.0, PCI-Ex16. Hvordan er ATI sitt Xpress chipsett? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har hatt dette kortet og var ikke spesielt imponert, men dette er mine erfaringer. Bestilte dette kortet + et Gainward GeForce 6600GT. De ville ikke samrabeide. Fikk lånt meg et ATI X600XT kort. Dette fungerte bedre. Deretter ble det noe mine problemer(så hvis du kjøper det, pass på å kjøp et dual channel kit). Bios er helt strippet for alt som har med overklokking å gjøre. Også en ting til: CPU-Z viste at min 3200+ Venice kjørte på 1,7V. Bortsett fra dette er kortet meget stabilt. Kan jo bare være jeg som var uheldig. Kortet er nå byttet inn. Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 FiringSquad testa nylig Sapphire PI-A9RX480 De sier bl.a. Sapphire’s PI-A9RX480 board outran our nForce4 SLI-based ASUS A8N-SLI Deluxe motherboard in all our gaming tests. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Anandtech har testet Sapphire Pure Innovation Radeon Xpress 200P (PI-A9RX480) og synes visst det var et utrolig godt kort. Men Sapphire ATi Xpress 200P (som jeg tror er hva trådstarter spør om), har ikke fått like gode tilbakemeldinger. Dårlige overklokkingsmuligheter er noen av dem. F.eks her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå