Gå til innhold

Chipset kjøler hjelp

maartn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er veldig kjekt med den kjøleren er at du kan kutte og gjøre stort sett hva du vil med den.

Tilbake til problemstillinga om den passer eller ikke, så tror jeg nok det kommer ann på hva slags skjermkort / kjøler du har. Ser jo at den passer nok om du bruker liten kjøler på 7800, men større problem ettersom du setter på større der også. Uansett koster den jo ikke mye så :thumbup: Go for it!

Edit: Husk også god kjølepasta da, f.eks. Arctic Silver 5.

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

takker:D har faktisk artic silver liggende hjemme... så får teste det.. jeg har et gefore 6600gt kort, med orginal kjøler..tror ikke den er så stor. Har du peiling angående det?

koster ikke mye nei, men kommer jo frakt også.. surt om det ikke passer:)

Lenke til kommentar

Jeg tror nok det går greit. Husk at du behøver jo ikke engang sage noe om det ikke passer, enkelt nok å bøye stengene også. Jeg tenkte mer i banene av et 7800GT/GTX kort, da disse er veldig lange og bruker kjøler og ribber helt ut. Med ditt kort er det jo annerledes, siden alle 6600GT kort bruker små kjølevarianter.

Har kjøpt to stk av den der, om må si meg utrolig fornøyd. Kjempegode temps både på NB og lydkortet.

Edit: Bare et tips, kjøpr deg et sett med dette også så slipper du eventuelle problemer med fjerning av de padsa/goop, med mindre du har isopropanol fra før av da...

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...