omr Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Satte sammen et barebonesystem i går, Shuttle og nevnte skjermkort. Får ikke bilde ved oppstart, bare svart skjerm med en del striper i forskjellige farger. Trodde det kunne være skjermkortet, så jeg satte i mitt Leadtek 6600 GT, fungerte uten problem. Testa Radeonkortet i den andre stasjonære pc'en, fungerte også uten feil. Så jeg testa oppsettet uten annet enn skjermkort og HK, fremdeles samme problemet. Tror ikke at det er strømforsyninga, GT-kortet drar en del mer strøm enn Radeonkortet. Har vurdert å settte i et fungerende skjermkort og så oppdatere BIOS, drivere osv. Dette er den lange veien. Er det noen som kan fortelle med og det finnes en enklere løsning? Endret 13. september 2005 av omr Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Er det mulig at Radeon 9800 trenger mer strøm enn Geforce 6600GT? Isåfall kan det være svaret. Lenke til kommentar
[FH]Homer Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg har opplevd det samme les dette her http://www.de.shuttle.com/en/desktopdefaul...633_read-10569/ Lenke til kommentar
omr Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Ble å skifte ut skjermkortet med et 9550-kort. Får se etter TV-kort etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå