Åsmund@ATi Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 tja, design messig er den bra, får teste den først så få vi se. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Noen som vet hvordan denne musen kan være på lager hos mange av nettbutikkene når Logitech selv skriver at den ikke er i salg før i begynnelsen av oktober? Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kjøpte meg denne musa på onsdag hos Komplett (i møllergata). Sliter litt med å få knappene til å fungere. Bl.a. i nettleser fungerer ikke tilbake/frem, enda jeg har lagt inn alle driverne mailfunksjonen har jeg ikke fått prøvd enda, da jeg bruker webmail. MSN-funksjonen fikk jeg heller ikke til å fungere. Har ikke tatt meg tid til å feilsøke så mye enda, men skal komme tilbake til dette når jeg har fått testet musa en uke Har prøvd den litt til spilling, og der fungerte den veldig bra Utrolig kjekt å kunne dempe, skru opp eller mute lyden mens jeg spiller. Noen flere som har kjøpt seg denne musa? Koster 550,- hos Komplett Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kjøpte meg denne musa på onsdag hos Komplett (i møllergata). Sliter litt med å få knappene til å fungere. Bl.a. i nettleser fungerer ikke tilbake/frem, enda jeg har lagt inn alle driverne mailfunksjonen har jeg ikke fått prøvd enda, da jeg bruker webmail. MSN-funksjonen fikk jeg heller ikke til å fungere. Har ikke tatt meg tid til å feilsøke så mye enda, men skal komme tilbake til dette når jeg har fått testet musa en uke Har prøvd den litt til spilling, og der fungerte den veldig bra Utrolig kjekt å kunne dempe, skru opp eller mute lyden mens jeg spiller. Noen flere som har kjøpt seg denne musa? Koster 550,- hos Komplett Skal si deg en ting eg, når eg legger inne logitech driverene til mn MX1000 nekter fram og tilbake knappene å fungere :!: *kjører uten driver * Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kjøpte meg denne musa på onsdag hos Komplett (i møllergata). Sliter litt med å få knappene til å fungere. Bl.a. i nettleser fungerer ikke tilbake/frem, enda jeg har lagt inn alle driverne mailfunksjonen har jeg ikke fått prøvd enda, da jeg bruker webmail. MSN-funksjonen fikk jeg heller ikke til å fungere. Har ikke tatt meg tid til å feilsøke så mye enda, men skal komme tilbake til dette når jeg har fått testet musa en uke Har prøvd den litt til spilling, og der fungerte den veldig bra Utrolig kjekt å kunne dempe, skru opp eller mute lyden mens jeg spiller. Noen flere som har kjøpt seg denne musa? Koster 550,- hos Komplett Hei! Har du prøvd Logitech MX1000 eller fått sammenliknet MX610 med denne? I testene av MX1000 ble det hevdet at skrollehjulet var slarkete samt at laseren måtte rekalibreres hver gang musen ble hevet noe fra skrivebordet. En rekalibrering tok rundt 0.2-0.5 sekunder, noe som kunne medføre lagg i spill ol. på "kritiske" tidspunkter. Hadde du kunnet testet om det samme gjelder for MX610? Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Oki, da skal jeg prøve uten drivere etterpå Rart at det skal være sånn... Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kjøpte meg denne musa på onsdag hos Komplett (i møllergata). Sliter litt med å få knappene til å fungere. Bl.a. i nettleser fungerer ikke tilbake/frem, enda jeg har lagt inn alle driverne mailfunksjonen har jeg ikke fått prøvd enda, da jeg bruker webmail. MSN-funksjonen fikk jeg heller ikke til å fungere. Har ikke tatt meg tid til å feilsøke så mye enda, men skal komme tilbake til dette når jeg har fått testet musa en uke Har prøvd den litt til spilling, og der fungerte den veldig bra Utrolig kjekt å kunne dempe, skru opp eller mute lyden mens jeg spiller. Noen flere som har kjøpt seg denne musa? Koster 550,- hos Komplett Hei! Har du prøvd Logitech MX1000 eller fått sammenliknet MX610 med denne? I testene av MX1000 ble det hevdet at skrollehjulet var slarkete samt at laseren måtte rekalibreres hver gang musen ble hevet noe fra skrivebordet. En rekalibrering tok rundt 0.2-0.5 sekunder, noe som kunne medføre lagg i spill ol. på "kritiske" tidspunkter. Hadde du kunnet testet om det samme gjelder for MX610? Hei brannslange Skal få testet MX1000 opp mot MX610 jeg. Så skal jeg komme med en tilbakemelding på fordeler/ulemper med de to Har hørt om de problemene med MX1000 som du skriver om. Scrollehjulet på MX610 virker i hvert fall ikke slarkete. Musa kjennes tung ut i forhold til størrelsen (den føles liten ut i hånda). Skal få testet dette litt mer grundig i helgen Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kjøpte meg denne musa på onsdag hos Komplett (i møllergata). Sliter litt med å få knappene til å fungere. Bl.a. i nettleser fungerer ikke tilbake/frem, enda jeg har lagt inn alle driverne mailfunksjonen har jeg ikke fått prøvd enda, da jeg bruker webmail. MSN-funksjonen fikk jeg heller ikke til å fungere. Har ikke tatt meg tid til å feilsøke så mye enda, men skal komme tilbake til dette når jeg har fått testet musa en uke Har prøvd den litt til spilling, og der fungerte den veldig bra Utrolig kjekt å kunne dempe, skru opp eller mute lyden mens jeg spiller. Noen flere som har kjøpt seg denne musa? Koster 550,- hos Komplett Skal si deg en ting eg, når eg legger inne logitech driverene til mn MX1000 nekter fram og tilbake knappene å fungere :!: *kjører uten driver * Avinstallerte driverne nå, men frem-/tilbakeknappene fungerer fortsatt ikke Får prøve mer etterpå... Lenke til kommentar
dragonx Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Noen flere som har kjøpt seg denne musa? Jeg kjøpte denne i går på Datakjeden i Trondheim. Liker musa veldig godt. Den kan minne om Mx700 og selvsagt MX1000 i utforming. Personlig passer denne meg bedre enn MX1000 siden jeg sliter med å rekke fram til forward-knappen med tommelen på MX1000. Jeg har forresten også problemer med de gimmick-lysene for instant messages og email. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvis jeg ville hatt en trådløs mus, ville den absolutt vært et alternativ. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Noen som har kjøpt MX610 som kunne tenke seg å legge ut noen ord om hvordan de opplevde den? Beskriv gjerne om de to nevnte problemene med MX1000 er tilstede også på MX610. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Tips: prøv å binde bakover til backspace istedet for funskjonene... jeg bruker det på min mx310, med den fordel at den også lettere lar seg binde til funksjoner i spill. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Avinstallerte driverne nå, men frem-/tilbakeknappene fungerer fortsatt ikke Får prøve mer etterpå... frem/tilbake knappene fungerer ikke i Opera for meg(dvs med MX1000), men funker bra i IE og i andre programmer. Logitech har også kommet med en fiks i de siste driverne som gjør at rekalibreringen ikke merkes, hadde faktisk store problemer med at pekeren plutselig var en helt annen plass på skjermen... Utrolig irriterende Ett annet problem jeg har merket med med MX1000 er at det innebygde oppladbare batteriet ser ut til å vare stadig kortere for hver ladning og det merkbart. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Min MX1000 har ihvertfall fungert upåklagelig fra første stund, heil til for nesten en ukse siden da venstre knappen er begynt å jukse så mye Hardt å kvitte seg me denna, men bestilte en G5 for å ha en mus som virkelig er top notch Så for vi se om eg greier å venne fra meg den flotte MX1000 Lenke til kommentar
dragonx Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Noen som har kjøpt MX610 som kunne tenke seg å legge ut noen ord om hvordan de opplevde den? Beskriv gjerne om de to nevnte problemene med MX1000 er tilstede også på MX610. Etter å ha testet denne musa i 6 dager nå, vil jeg gjerne si meg meget godt fornøyd. Jeg hadde fra før en trådløs Cordless Pilot Optical, og synes absolutt jeg har fått en bedre mus. MX610 er lettere enn den forrige jeg hadde, men tung nok til at jeg er fornøyd. Jeg kan forstå at noen synes scrollehjulet er "slarkete". Det har en tendens til å gi fra seg en litt hul lyd og følelse. Dog ikke nok til at jeg vil kalle det slarkete selv. Når det gjelder problemer med rekalibrering, så har jeg ikke merket noe til det selv. Og til de som har problemer med back/forward i f.eks opera eller mozilla; bind disse knappene til alt-høyre og alt-venstre, så går det bare fint. Alt i alt er MX610 en mus jeg gjerne anbefaler til andre. Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Nei takk! Holder meg til min "gode gamle" MX510 jeg Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Fikk denne musen i dag. Kan nevne at problemene med rekalibrering og slarkete musehjul fra MX1000 er helt borte på denne modellen. Synes den fungerer flott, og har god respons. Den sitter også veldig godt i hånda. Du har også 12 forskjellige knapper på denne musen som du kan konfigurere akkurat som du selv vil. Eneste minuset er egentlig skrollehjulet. Jeg er vant til fra andre Logitech mus at en kan maksimere vinduer ved å klemme inn musehjulet. Det funker på MX610 også, men en må klemme knappen utrolig hardt inn for at knappetrykket skal registreres. Egentlig et skikkelig minus, for det er en knapp jeg benytter mye. Andre minus er at mediaknappene (volum opp/ned samt mute) ikke fungerer i det hele tatt. Ser ikke ut til at det er noen feilsøkingsmuligheter i hjelp-funksjonen for dette temaet heller. Fram/tilbake knappene fungerer greit i IE og Explorer, men ikke i Winamp, hvor de faktisk kunnet vært litt nyttige... Endret 14. september 2005 av brannslange Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Har bestilit meg Super musa MS IE 3.0! Lenke til kommentar
kindings Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Fikk denne musen i dag. Kan nevne at problemene med rekalibrering og slarkete musehjul fra MX1000 er helt borte på denne modellen. Synes den fungerer flott, og har god respons. Den sitter også veldig godt i hånda. Du har også 12 forskjellige knapper på denne musen som du kan konfigurere akkurat som du selv vil. Eneste minuset er egentlig skrollehjulet. Jeg er vant til fra andre Logitech mus at en kan maksimere vinduer ved å klemme inn musehjulet. Det funker på MX610 også, men en må klemme knappen utrolig hardt inn for at knappetrykket skal registreres. Egentlig et skikkelig minus, for det er en knapp jeg benytter mye. Andre minus er at mediaknappene (volum opp/ned samt mute) ikke fungerer i det hele tatt. Ser ikke ut til at det er noen feilsøkingsmuligheter i hjelp-funksjonen for dette temaet heller. Fram/tilbake knappene fungerer greit i IE og Explorer, men ikke i Winamp, hvor de faktisk kunnet vært litt nyttige... Du må antagligvis installere de utrolig gode driverne til Logitech, evnt oppdatere disse. Har enda tilgode å ha ett Logitech produkt hvor absolutt alt fungerer av slike "ekstrafunksjoner", der er MS ett par hakk bedre... dvs levere drivere som faktisk fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå