tbone Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Ahhh....sånn sett. Så sant den ikke er sperret da Geeesuss Les innlegget da mann!! Koden får du GRATIS når du kjøper en telefon med binding... Endret 9. september 2005 av tbone Lenke til kommentar
gustav Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Vil anbefale tele2 på det sterkeste. Er et kjempebra selskap, som støtter sine kunder og gir god support'! Vil nå ikke akkurat si meg enig med den supporten... Tele2Kundeservice.com - en psyko historie... Slett ingen pen historie, men dette er vel neppe representativt for hva tele 2 står for. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Vil anbefale tele2 på det sterkeste. Er et kjempebra selskap, som støtter sine kunder og gir god support'! Vil nå ikke akkurat si meg enig med den supporten... Tele2Kundeservice.com - en psyko historie... Slett ingen pen historie, men dette er vel neppe representativt for hva tele 2 står for. Både Netcom og Telenor har vel en slik historie å vise til.. Det er lett for når man er stor og dermed alt ikke kan fungere like bra til enhver tid..! Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Itillegg til at Tele2 også har vært på TV2 Hjelper deg, men mange lignende problemer... Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ahhh....sånn sett. Så sant den ikke er sperret da Geeesuss Les innlegget da mann!! Koden får du GRATIS når du kjøper en telefon med binding... :!: Sorry, er jo blind som fy her Lenke til kommentar
Esmeralda Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 å netcom har EDGE utbygd MYe bedre en telenor.! (Jeg bruker edge som internett nå..) Dette stemmer ikke i det hele tatt, kun i Nord Norge. Norge sett under ett så er Telenor best. Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 får man virkelig med koden når man kjøper telefonen? meningen med å selge en operatørlåst telefon er da.....? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nei, du må ringe 09000. Men jeg tviler på om du får koden, før året er omme! Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 får man virkelig med koden når man kjøper telefonen? meningen med å selge en operatørlåst telefon er da.....? Har du kjøpt en operatørlåst telefon med binding hos telenor, får du operatørlåskoden vederlagsfritt fra dag 1 ved å kontakte 09000. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Har du kjøpt en operatørlåst telefon med binding hos telenor, får du operatørlåskoden vederlagsfritt fra dag 1 ved å kontakte 09000. Eller? Hentet fra Telenor Mobil sine sider: Hvis du ønsker å benytte SIM-kort fra andre tjenesteleverandører/operatører før det er gått 12 måneder fra telefonen ble kjøpt, kan du oppheve avtalen. Prisen er kr 600,- og den senkes med kr 40,- pr måned. Koden sendes i postoppkrav. Ta kontakt med kundeservice for å få tilsendt koden. http://telenormobil.no/kundeservice/operat...operatorlas.tnm Lenke til kommentar
Tore Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 å netcom har EDGE utbygd MYe bedre en telenor.! (Jeg bruker edge som internett nå..) Dette stemmer ikke i det hele tatt, kun i Nord Norge. Norge sett under ett så er Telenor best. Netcom har EDGE dekning hvor de har GSM dekning i mesteparten av landet nå... Telenor ligger langt etter... Å, definer nordnorge... Nord for sinsen.? Trøndelag nordnorge.? Nordnorge er fra nordlandsgrensa.... Lenke til kommentar
qwert Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Eller? Hentet fra Telenor Mobil sine sider: Hvis du ønsker å benytte SIM-kort fra andre tjenesteleverandører/operatører før det er gått 12 måneder fra telefonen ble kjøpt, kan du oppheve avtalen. Prisen er kr 600,- og den senkes med kr 40,- pr måned. Koden sendes i postoppkrav. Ta kontakt med kundeservice for å få tilsendt koden. Telenor fikk pepper fjor for 'dobbel binding'. De kunne knytte rabatten, og dermed bruksbegrensninger/binding, til enten abonnementet eller mobilen, men ikke begge deler. Les Forbrukerombudets Varsel om Markedstiltak ovenfor Telenor. Merk i særdeleshet setningen: Naturligvis kan operatøren, som tidligere nevnt, ikke kreve både oppsigelsesgebyr og gebyr for å løse operatørlåsen. Denne saken havnet aldri i Markedsrådet, så man kan derfor med rimelighet anta at Telenor føyet seg for Forbrukerombudets betraktninger. Edit: Jeg skjønner forsåvidt godt at Telenor ønsker å holde dette skjult, samtidig som de faktisk opptrer 'lovlig' ovenfor de som vet å be om koden. K700i til 589,- + porto (totale utgifter etter 12mnd med Fri 20) er definitivt et tapsprosjekt, selv om mange av de operatørlåste telefonene de selger (*host*Telehuset*host*) ikke er det. Endret 13. september 2005 av qwert Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg ble pga behov for tvillingsim nødt til å skifte operatør fra Tele2. Jeg vurderte så Telenor/Djuice sine tilbud mot Netcom for jeg ønsket tilgang på døgnåpen kundeservice som jeg kjenner til som bra fra tidligere,og som sagt tvillingsim. Pga prisene og tjenester som smsMania og dataMania blir det Netcom SmartTalk på meg..men dekningen deres er underlegen Telenor syntes jeg,synd Djuice AllStar ikke er billigere ellers ville det blitt valget! Lenke til kommentar
Esmeralda Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 å netcom har EDGE utbygd MYe bedre en telenor.! (Jeg bruker edge som internett nå..) Dette stemmer ikke i det hele tatt, kun i Nord Norge. Norge sett under ett så er Telenor best. Netcom har EDGE dekning hvor de har GSM dekning i mesteparten av landet nå... Telenor ligger langt etter... Å, definer nordnorge... Nord for sinsen.? Trøndelag nordnorge.? Nordnorge er fra nordlandsgrensa.... Da har de sannelig ikke GSM-dekning mange steder Sjekker du dekningskartet til NetCom for EDGE, så ser du der at de mangler EDGE sør for Trøndelag bortsett fra Oslo og Bergen. Og dette henger jo naturlig sammen med NetCom sin strategi om å begynne i nord, der hvor de hadde Nokia radioutstyr som de byttet til nytt Siemens radioutstyr (som da også er EDGE-kompatibelt). NetCom sier jo selv at de kun anbefaler å bruke EDGE fra Trøndelag og nordover. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Eller? Hentet fra Telenor Mobil sine sider: Hvis du ønsker å benytte SIM-kort fra andre tjenesteleverandører/operatører før det er gått 12 måneder fra telefonen ble kjøpt, kan du oppheve avtalen. Prisen er kr 600,- og den senkes med kr 40,- pr måned. Koden sendes i postoppkrav. Ta kontakt med kundeservice for å få tilsendt koden. Telenor fikk pepper fjor for 'dobbel binding'. De kunne knytte rabatten, og dermed bruksbegrensninger/binding, til enten abonnementet eller mobilen, men ikke begge deler. Les Forbrukerombudets Varsel om Markedstiltak ovenfor Telenor. Merk i særdeleshet setningen: Naturligvis kan operatøren, som tidligere nevnt, ikke kreve både oppsigelsesgebyr og gebyr for å løse operatørlåsen. Denne saken havnet aldri i Markedsrådet, så man kan derfor med rimelighet anta at Telenor føyet seg for Forbrukerombudets betraktninger. Edit: Jeg skjønner forsåvidt godt at Telenor ønsker å holde dette skjult, samtidig som de faktisk opptrer 'lovlig' ovenfor de som vet å be om koden. K700i til 589,- + porto (totale utgifter etter 12mnd med Fri 20) er definitivt et tapsprosjekt, selv om mange av de operatørlåste telefonene de selger (*host*Telehuset*host*) ikke er det. Så hva er konklusjonen for man koden gratis før 12 mnd har gått eller ikke? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 For nte gang her inne..JA!! Du får koden GRATIS hvis du har kjøpt en telefon med binding. Har du kjøpt en telefon med RingKontant så må du betale gebyret som er nevnt over hvis det er under 12 mnd siden du kjøpte den.(Prisen er kr 600,- og den senkes med kr 40,- pr måned) Lenke til kommentar
iCar Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Okey har sendt email til Kundeservice om å gi meg koden. For se hva dem svarer. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Okey har sendt email til Kundeservice om å gi meg koden.For se hva dem svarer. Har du hørt noe mer? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Okey har sendt email til Kundeservice om å gi meg koden.For se hva dem svarer. Har du hørt noe mer? Her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå