_dundun_ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hei, skal lage en videosnutt som skal se ut som om den er tatt fra et overvåkningskamera. Vet noen om noe programvare som har et filter der dette er en funksjon? Det jeg er ute etter er å ødelegge kvaliteten på opptaket, samt legge til støy o.l. Tenk video fra bankran. Evt. setter jeg også pris på metoder jeg kan bruke for å oppnå dette. Har tilgang på en god del utstyr, samt dv-kamera. a. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 husker ikke så mye fra slike opptak, men du kan jo fjerne en del farger, gjerne svart hvitt. Så gjør du om størrelsen på bildene til 320/260 eller hva det er de bruker og komprimerer ganske bra om det trengs. Og så blåser du det opp i dvd. Da skal det bli ganske dårlig kvalitet, kanskje du også må blurre det litt. Så trenger du en fiktiv frames/tid/dato/år teller i bunn, og gjerne en merkelapp øverst ett sted eller noe der det står hvilket kamera dette er fra Lenke til kommentar
pr0nin Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 En mulighet er å droppe X antall bilder pr sekund. Enkelt og greit fordi de fleste overvåkningskameraer har relativt få bilder pr sekund for å bruke mindre lagringsplass (går i hvert fall ut i fra at det er årsaken). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå