ManagHead Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Sata2 har 300mb/sec. Eller var det bit? 3gbit? Kjøper bare Seagate. De er stille, bra ytelse og ikke hatt noe problemer. Vil fraråde maxtor og wd! Har noen av de her hjemme og (ikke jeg som ha kjøpt!) og de bråker vertfall! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Må si at Seagate og WD er de beste HDD, ar hatt ganske mange av disse over 20+ Lenke til kommentar
Borf Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Eg vil anbefale Seagate disker, har 2 slike 250GB sata disker som funker veldigt bra. Vil også anbefale Samsung disker, har ein 160 pata disk som funker bra. Maxtro og WD disker vil eg ikkje heilt anbefale for dei bråker ein del og bli varme, Eg har ein del av dei i eldre disker og alle dei funker fint den dag i dag. Hitachi derimot vil eg sterkt fraråde, greit at ei er ganske stille og kalde, men eg kjøpt 2 slik 250gb pata disker for litt over eit halvt år siden, og iløp av den siste tida så har den eine blit totalt død, og den andre funker delvis og store deler av filen på den funka ikkje. Mindre kjekt å miste nesten 500gb med stuff. Neste gang eg skal kjøpe disk kommer eg til å kjøpe meg Seagate disker Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Maxtor og WD-disker er de raskeste mens samsung er den mest lydløse. Mine to maxtor blir veldig varme og trenger ekstra kjøling pluss at de knitrer en god del. Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Fatter ikke at noen her ikke anbefaler Maxtor sine Diamond disker med 16Mb cache?? Disse er både støysvake samt de blir ikke varme i det hele tatt. Har fire av disse diskene og det var en annen verden fra Caviar og seagate diskene både på ytelse og støy. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har både IBM/hitachi og seagate i 250GB. Kan anbefale begge disse... Ikke hatt noe tull Enig. Seagate topper for tiden min favorittliste med hitachi på andreplass. Maxtor og WD derimot står på min "aksepteres kun hvis jeg fikk de gratis" liste. Oså enig, kun Seagate og Hitachi her, med unntak av en WD som det alltid er noe tull med. Aldri mer kjøp av det merket. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har 13 wd disker i serveren nå, ikke noe problemer. Denne serveren står på 24/7. og flere av diskene nærmer seg 25000 timer. Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 jeg ville kjøpt hitachi eller seagate. jeg har 8 hitachi disker som jeg aldri har hatt trøbbel også bråker dem ikke noe spesielt og blir heller ikke særlig varme Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Jeg har en Maxtor 80gb disk fra før av. Har ikke hat noe trøbbel med den enda (snart 2 år), også har jeg en disk som er ganske gammel på 7gb. Jeg vet ikke hvilket merke det er. Det står "Wizzard" eller noe på den. Den minste er i alleffall nesten død. Det har begynt og forsvinne filer ol på den , og grunnen til at jeg i det heletatt bruker den, er at jeg ikke kan installere Windown på Maxtor-disken . Det skjønner jeg ikke. Hvis jeg brøver får jeg en mellding som sier "Lesefeil på disken" (etter install). Mystifistisk... Det er bare to merker som er aktuelle på dette tidspunktet. Hitachi og Seagate. Kan kanskje noen fortelle meg hva som er klikk med Maxtoren min? Lenke til kommentar
wotg Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Såfremt du ikke skal bruke raptor diskene til WD så er diamond max 10 diskene fra maxtor de desidert raskeste. koster 1200,- for 300gb på shg.no Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Det ble "Hitachi Deskstar T7K250 250GB SATA2 8MB 7200RPM NCQ" http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308745 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå