jossi.tk Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Hvor på nordmøre er det her da? Litt nysgjerrig da jeg tilbringer ganske mange dager på Halsa hvert år... Dette er fra Surndalen ved siden av fotball banen på syltøran.. Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Syntes dette så greit ut jeg. Men har ikke kamera selv da. Likte musikken og måten takten passet med klippingen. Lurte på hvilket kamera/redigeringsutstyr du har brukt. Lenke til kommentar
jossi.tk Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Takker for det.. Jeg har et Panasonic NV-GS21. Bruker Pinnacle til å redigere med...) Synes det er bra nokk til mitt bruk til nå. Songen heter: Sarina Paris - You Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Takker for det.. Jeg har et Panasonic NV-GS21. Bruker Pinnacle til å redigere med...) Synes det er bra nokk til mitt bruk til nå. Songen heter: Sarina Paris - You takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå