Stig Jøran Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Stilig dette! OFFTOPIC: Hvilken sang har dere brukt i filmen i starten? Lenke til kommentar
Quasam Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Stilig dette! OFFTOPIC: Hvilken sang har dere brukt i filmen i starten? HVis du leser alle innlegga så finner du det ut. hilsen nøtteknekkern! Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Meget bra resultat, det der var jo nesten 100% overclock Joda bra klokk, men min 730 klokker nå 72% med boxed vifta som følger med adapteret. Og det er 24/7 stabilt. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Movies are back.. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 hvor i fader ble det av musikken?! *host, host* (Kanskje noen fikk en tlf fra et visst reklamebyrå om å fjerne theme-song Aker-Kværner?) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 hvor i fader ble det av musikken?! *host, host* (Kanskje noen fikk en tlf fra et visst reklamebyrå om å fjerne theme-song Aker-Kværner?) Du skal ikke se bort fra at det var noe i den retningen Bortsett fra at det var jeg som ringte Lenke til kommentar
jørgen.p1991 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 hvilket programm var det de overklokket med der ? tydelig at verdens beste overklokkere ikke bryr seg om å bøffe på bios Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 dam.. hadde ikke hatt noe imot en pentium m @ 4ghz i min maskin.. hehe. de yter helt vilt as. så en test hvor de klokka en 1.8 tror jeg det var til 2.9 ca. den eide tilogmed FX57 i det meste... en ting som er litt merkelig dog er hvorfor intel ikke adopterer denne arkitekturen i sine desktop prosessorer. de yter jo elendig iforhold til mhz, strømforbruk og varmen de skaper. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Kanskje de er redd for å miste salg fordi det høres tregere ut med lavere frekvens? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Nei og nei! Dette ra jammen god fylla lesning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå