Overklokk Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 http://www.nordichardware.com/ Stilig Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ser ut som om du fikk all crediten på nordic hardware Kjell Erik... But who the fu*k cares... første gang jeg er inne på den siden... Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ser ut som om du fikk all crediten på nordic hardware Kjell Erik...But who the fu*k cares... første gang jeg er inne på den siden... Men de klarte iallefall å legge ut bildet av deg da. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 http://www.nordichardware.com/ Det der strider jo mot alt av åndsverklover. Ingen har spurt meg om tillatelse til å bruke det bildet Det der med at det vises P-M 735 har jeg lurt på selv, men da skjønner jeg. Man får skaffe seg nyeste versjon til neste gang da. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Er vel en stund igjen til Toms Hardware sin 5.0 GHz klokk? Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Er vel en stund igjen til Toms Hardware sin 5.0 GHz klokk? 5GHz med en Pentium M er nok ikke mulig... men vi var oppe på 5,3Ghz med en P4 3,4 550 og samme med en P4 670 Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Er vel en stund igjen til Toms Hardware sin 5.0 GHz klokk? Dette er en pentium mpbile prosessor, Sturla, og kjell Erik er andremann/menn over denne grensa i verden Du tenker sikkert på P4, hvor man allerede har passert 7.3ghz S-Pi stabilt... edit, for sein ja, tenkte meg det.. btw. kjekkt å se bilder og fin fin video , men jeg synes det ble litt overfladisk jeg også.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hva var egentlig rekorden de prøve å knuse? Rekorden i super PI. (utregning av pi med en drøss desimaler) Som er hva da? Super PI i verden er på 18 Gyldige sek! Med en Dothan / Prescott. Beste resultat er 17Sek Takk (dothan eller prescott?, sikkert dothan.) Rekordlisten til XS Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 åå, jeg er ikke såå inn i Intel.. Men uansett, gratulerer, gratulerer! Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 NOWAY er det ikke det norsk tipping sier.. stilig..og kult at mpx stiller opp fart i den inteln der ass.. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Gratulerer til Stoolman og Overklokk med rekordforsøket! Regner med at det kommer mer fra den kanten om ikke så lenge? Et intervju på slutten av seansen hadde gjort seg - ala 'hvordan føltes det' intervju :!: Stå på. mvh r.- Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Er dere virkelig nr.2 over 4ghz? Membsa(elns) fikk jo et SS på 4.3 og pi på over 4.1ghz om jeg ikke husker helt feil, det er jo flere innen team japan som bencher med PM, eller er det jeg som roter nå? Lenke til kommentar
langballe7979 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Den filmen der er bare helt konge :p Sett den gang på gang nå å får frysninger på ryggen. Håper det blir flere slike filmer framover Stå på Lenke til kommentar
ADT Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 "Teppet falt ned, lysene slukkes, og publikumet gled ut av salen med rester av oste-popkorn glinsende i klærne. Deltakerne samlet seg på bakrommet, og smilene forsvant raskt fra ansiktene deres. De visste de var kommet langt, men akk, så lenge det var igjen. Nyheten om at japanerne hadde slått til igjen, var for lengst fordøyd. Rommet var tungt og grått, men vinduet på veggen var vendt mot øst av en grunn. De hadde bare ett valg, de trengte ikke si det til hverandre engang. Blikkene deres sa mer enn Karl Ivar Hagen spytter ut når han får kritiske spørsmål til innvandringspolitikken hans. Arbeidet var bare så vidt begynt, norgesrekord var kun et lite mål, og en dråpe i havet av hva som ville komme. De ville slå tilbake." Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 'Pistelero Stoolman myster over plazaen - andre enden står en japaner og fikler nervøst med sitt pistolbelte. Stoolman ruller elegant sigarsneipen fra høyre til venstre munnvik i det han med langsomme, men bestemte skritt reduserer avstanden mellom dem. *Bakrunnsmusik: Theme from ' The Good, Bad and the Ugly'* Japaneren trekker sitt våpen, men til ingen nytte - før han får avfyrt sin seksløper har pistelero Stoolman allerde tømt sitt magaisin. Japaneren synker om på bakken, dødlig såret - hans forsøk på å overta plazaen var dømt til å mislykkes. Stoolman trekker sombreroen lenger ned forna øyene, og spasserer rolig mot byens eneste bar for en avkjøling' Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 'Pistelero Stoolman myster over plazaen - andre enden står en japaner og fikler nervøst med sitt pistolbelte. Stoolman ruller elegant sigarsneipen fra høyre til venstre munnvik i det han med langsomme, men bestemte skritt reduserer avstanden mellom dem. *Bakrunnsmusik: Theme from ' The Good, Bad and the Ugly'* Japaneren trekker sitt våpen, men til ingen nytte - før han får avfyrt sin seksløper har pistelero Stoolman allerde tømt sitt magaisin. Japaneren synker om på bakken, dødlig såret - hans forsøk på å overta plazaen var dømt til å mislykkes. Stoolman trekker sombreroen lenger ned forna øyene, og spasserer rolig mot byens eneste bar for en avkjøling' Hehe Lenke til kommentar
tbend Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Du Stoolman, kan dere være lenge i Windows på 4Ghz? Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Du Stoolman, kan dere være lenge i Windows på 4Ghz? Nei slik det var nå så tok det ikke så lang tid før den hang. Vi prøvde å starte superpi på 4ghz men da hang maskinen Men vi håper å kunne klare å kjøre superpi på 4ghz ++ bare vi kan få gitt prosessoren litt over 1,8v Lenke til kommentar
ADT Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 bare vi kan få gitt prosessoren litt over 1,8v Hva stopper dere? Er vel bare å voltmodde litt? Muligens litt vanskelig kort å modde på, skal ikke påstå at det er like enkelt med alle kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå