RBW Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Overklokking i verdensklasse Norge kan by på mer enn raske skiløpere. Vi har vært tilskuere mens et nytt verdensrekordforsøk på SuperPi ble gjennomført. Les artikkelen her Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Oi :!: 2,2 @ 4 Ghz Dette er gode greier, lever Cpuen enda? Konge at dere kom med disse nyhetene, venta lenge på det! Sitter på skola så får se Videoen når jeg kommer hjem! Edit: Hva ble egentlig Pien? Endret 7. september 2005 av tbend Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Fin temeratur det der *se på filmen* Bah, får den ikke til å funke (har mac, men skal se på saken senere) Lenke til kommentar
outdated Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Edit: Hva ble egentlig Pien? 21,250 Kommer frem i video'n. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 256KB (8 MB) - 512KB (15 MB) - 1024KB (30 MB) Er de tallene bitrate? I så fall så er det bedre (rett) om dere skriver 256kbps eller kb/s. *ler meg i hjel av norsk narrator på filmen* Jeg vil også ønske "landslaget" vårt lykke til i kampen om gullmedaljen. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Spennende, all ære til nordmennene som hever norge, også i DENNE "idretten" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 256KB (8 MB) - 512KB (15 MB) - 1024KB (30 MB) Er de tallene bitrate? I så fall så er det bedre (rett) om dere skriver 256kbps eller kb/s. *ler meg i hjel av norsk narrator på filmen* Hva er det som er så galt med "narrator"? Du hadde kanskje foretrukket Tom Mathiesen? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 "Flytende nitrogen er særdeles lite gunstig å få på kroppen. Så langt har det gått bra." Det er fatisk slett ikke så ille å søle litt nitrogen, altså man kan ikke helle liter på liter over kroppen, men litt går fint, her demsonstrert av en kamerat. AtW Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Overklokking facinere meg Virkelig bra det finnes bedrifter som sponser ja! Meget bra resultat, det der var jo nesten 100% overclock Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 256KB (8 MB) - 512KB (15 MB) - 1024KB (30 MB) Er de tallene bitrate? I så fall så er det bedre (rett) om dere skriver 256kbps eller kb/s. *ler meg i hjel av norsk narrator på filmen* Jeg vil også ønske "landslaget" vårt lykke til i kampen om gullmedaljen. Takk, satt nemlig å lurte på det der, og ingen jeg spurte visste Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Virkelig kult! Håper dere setter norge på verdenskartet i denne minst like viktige og interresante sportsgrenen som f.eks ski og terrengsykling. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) 256KB (8 MB) - 512KB (15 MB) - 1024KB (30 MB) Er de tallene bitrate? I så fall så er det bedre (rett) om dere skriver 256kbps eller kb/s. *ler meg i hjel av norsk narrator på filmen* Hva er det som er så galt med "narrator"? Du hadde kanskje foretrukket Tom Mathiesen? Mener du Tom Mathisen fra bla Prima vera og Falsk&Mathisen ? Jeg ser ikke akkurat hva han har med dette å gjøre, men jeg tror faktisk jeg hadde foretrukket han ja. Det som er galt med narratoren er at teksten er skrevet så over "ut i naturen"/"Norge rundt" at det gjør vondt. Nesten som en fantastisk/eXtrem VG artikkel. EDIT : Meget bra resultat, det der var jo nesten 100% overclock Jepp enda et stykke opp til oss gutta på 100% merket Endret 7. september 2005 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 beklager ordspråket, men HOLY FCUK! Forbanna bra initiativ dette. Forøvrig også ganske kar å helle flytende nitrogen på hendene, noe jeg ser på som fullstendig galskap. Hurray nårrvei! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Fikk sett videoen nå... Får bare si lykke til, og gratulerer med norges rekord Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 beklager ordspråket, men HOLY FCUK! Forbanna bra initiativ dette. Forøvrig også ganske kar å helle flytende nitrogen på hendene, noe jeg ser på som fullstendig galskap. Hurray nårrvei! Flytende nitrogen vil fordampe med en gang den treffer hendene. Det dannes et tynt lag med nitrogengass mellom hendene og den flytende nitrogenen. (Prøv vann på en varm kokeplate f.eks. Vannet kan finne på å bare "flyte" oppå plata.) Dermed er det egentlig bare kald nitrogengass du får på labbene. Det blir litt anderledes hvis du holder hånda der "lenge". Da vil den etter hvert kjøles ned fortere og fortere (Det å fordampe flytende nitrogen krever en del energi)og til slutt er den en ispinne. Forøvrig: genialt foretak! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Imponerande. Håpe at dykk klarer å sette ny verdsrekord. Lykke til vidare. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Flott. Stemmer det man sier om nitrogen så bør vel nitrogendusjing bli den neste ekstremsporten , hadde ikke turd det selv for å si det sånn... Hva var egentlig rekorden de prøve å knuse? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 MER, MER! dette er noe å skryte av når jeg er i england, drar i dag, og da kan det være moro å vise noen briter dette og skryte litt av nordmenna Lenke til kommentar
Quasam Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Flott.Stemmer det man sier om nitrogen så bør vel nitrogendusjing bli den neste ekstremsporten , hadde ikke turd det selv for å si det sånn... Hva var egentlig rekorden de prøve å knuse? Rekorden i super PI. (utregning av pi med en drøss desimaler) btw.. noen her som har prøvd superPI med en xeon maskin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå