Marvil Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 To parkeringsbøter.. Første gikk jeg i pluss på. Stod vel parkert i et parkeringshus i et år ellerno før jeg ble tatt, så jeg tjente på å ikke betale.. Andre gangen stod jeg på tvers av to parkeringsplasser, kanskje ikke så rart at jeg fikk bot.. Poenget var at jeg skulle stå på en parkeringsplass som jobben eide, men så var det bare plass til fronten der, så bakenden stod på en som var betaling på.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Andre gangen stod jeg på tvers av to parkeringsplasser, kanskje ikke så rart at jeg fikk bot.. Poenget var at jeg skulle stå på en parkeringsplass som jobben eide, men så var det bare plass til fronten der, så bakenden stod på en som var betaling på.. Da betalte du vel bare halve boten, da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Andre gangen stod jeg på tvers av to parkeringsplasser, kanskje ikke så rart at jeg fikk bot.. Poenget var at jeg skulle stå på en parkeringsplass som jobben eide, men så var det bare plass til fronten der, så bakenden stod på en som var betaling på.. Da betalte du vel bare halve boten, da? Hehe, prøvde å få jobben til å betale den, men de holdt på å daue av latter (de hadde sett parkeringa mi).. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Enig med LarsP, ekte menn for ikke bøter. Trafikkbøtene i dag har blitt latterlig dyre BTW. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Da betalte du vel bare halve boten, da? Hehe, prøvde å få jobben til å betale den, men de holdt på å daue av latter (de hadde sett parkeringa mi).. Hehe..synd du ikke har bilde Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 500.- utslitt sommerdekk framme (fikk antagelivis kvantumsrabatt grunnet den allerede store fartsboten jeg fikk samtidig) Hirr.. Alle mine fire sommerdekk er utslitte.. Kjører i godt håp om å ikke se noe snut.. Ellers, ekte mann, har ikke fått noe bøter av noe slag.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ingen bøter, men ett forelegg for 1 stk. dårlig sommerdekk ( i mars månedt i N-Norge ). Pluss ett par parkeringskontrollgebyr.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Da betalte du vel bare halve boten, da? Hehe, prøvde å få jobben til å betale den, men de holdt på å daue av latter (de hadde sett parkeringa mi).. Hehe..synd du ikke har bilde Hehe, ja.. Trengte egentlig ikke betale den da.. Siden bilen står på fattern, og han kan bevise at han ikke var på Gjøvik i det aktuelle tidspunktet, og han slipper å vitne på hvem som kjørte bilen siden det er nær familie.. Menmen, jeg tjente svært godt den dagen (1000 spenn i timen), så jeg betalte den uansett.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 4200 kroner i bot for å ha kjørt trimma moped 1000 kroner for å ha kjørt bil uten førerkort Bot men ingen bedring Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Har du kjørt for fort i 30-sonen, fortjener du mye mer enn det der i bot. Du har ikke tenkt over at det er en grunn for at fartsgrensen er satt så lav? Dessuten har du minimalt med opplæring, og jeg vil tørre å påstå at du heller ikke er den mest modne traffikanten (spesielt ikke siden du kjører for fort i 30-sonen). Vi har forresten en bil og motor-kategori, med en traffikalsk klagemur, hvor du kan klage så det synger etter. På hvilket grunnlag kan du si at jeg har "minimalt med opplæring"? Desuten er ikke dette en klage, helt enkelt å greit spør jeg hvilke erfaringer folk har med dette. Det syns jeg passet helt fint under annet. Du kjører scooter. Du kjører en GOD del mer enn hva som er tillatt der. Du klager på det. Du lurer på hvorfor folk tror du har hatt minimalt med opplæring. KLAGER DA IKKE.....DESUTEN KJØRER JEG MOPED!!! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 KLAGER DA IKKE.....DESUTEN KJØRER JEG MOPED! Caps lock eller shift? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 KLAGER DA IKKE.....DESUTEN KJØRER JEG MOPED! Caps lock eller shift? shift.... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Har du kjørt for fort i 30-sonen, fortjener du mye mer enn det der i bot. Du har ikke tenkt over at det er en grunn for at fartsgrensen er satt så lav? Dessuten har du minimalt med opplæring, og jeg vil tørre å påstå at du heller ikke er den mest modne traffikanten (spesielt ikke siden du kjører for fort i 30-sonen). Vi har forresten en bil og motor-kategori, med en traffikalsk klagemur, hvor du kan klage så det synger etter. På hvilket grunnlag kan du si at jeg har "minimalt med opplæring"? Desuten er ikke dette en klage, helt enkelt å greit spør jeg hvilke erfaringer folk har med dette. Det syns jeg passet helt fint under annet. Du kjører scooter. Du kjører en GOD del mer enn hva som er tillatt der. Du klager på det. Du lurer på hvorfor folk tror du har hatt minimalt med opplæring. KLAGER DA IKKE.....DESUTEN KJØRER JEG MOPED! Han mente vel 50ccm scooter, moped = 50ccm. It's all the fucking same.. Men ble tatt for trimming av lett mc, dad pays the bill... Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Har du kjørt for fort i 30-sonen, fortjener du mye mer enn det der i bot. Du har ikke tenkt over at det er en grunn for at fartsgrensen er satt så lav? Dessuten har du minimalt med opplæring, og jeg vil tørre å påstå at du heller ikke er den mest modne traffikanten (spesielt ikke siden du kjører for fort i 30-sonen). Vi har forresten en bil og motor-kategori, med en traffikalsk klagemur, hvor du kan klage så det synger etter. På hvilket grunnlag kan du si at jeg har "minimalt med opplæring"? Desuten er ikke dette en klage, helt enkelt å greit spør jeg hvilke erfaringer folk har med dette. Det syns jeg passet helt fint under annet. Du kjører scooter. Du kjører en GOD del mer enn hva som er tillatt der. Du klager på det. Du lurer på hvorfor folk tror du har hatt minimalt med opplæring. KLAGER DA IKKE.....DESUTEN KJØRER JEG MOPED! Han mente vel 50ccm scooter, moped = 50ccm. It's all the fucking same.. Men ble tatt for trimming av lett mc, dad pays the bill... Scooter= FEMI Moped = MACHO Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Scooter= FEMIMoped = MACHO Det kan vries på alle måter, smak og behag, men saken er at begge er 50ccm. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Tatt i fotoboks engang. Kjørte 94 i 80 sonen. Mener det var rundt 2700 jeg måtte punge ut. Never again Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Du kjører scooter.Du kjører en GOD del mer enn hva som er tillatt der. Du klager på det. Du lurer på hvorfor folk tror du har hatt minimalt med opplæring. Du kom med følgende utsagn: Scooter= FEMIMoped = MACHO Da er vi oppe i fem grunner. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kjørte 74km/t i 60 sona.. Fikk 2900.. og en prikk.. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jan Erik, hvorfor kan du ikke bare holde deg til topic ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå