Gå til innhold

Hvilke bøter/forelegg har du fått?


Clerion

Anbefalte innlegg

To parkeringsbøter..

 

Første gikk jeg i pluss på. Stod vel parkert i et parkeringshus i et år ellerno før jeg ble tatt, så jeg tjente på å ikke betale.. :p

 

Andre gangen stod jeg på tvers av to parkeringsplasser, kanskje ikke så rart at jeg fikk bot.. :p Poenget var at jeg skulle stå på en parkeringsplass som jobben eide, men så var det bare plass til fronten der, så bakenden stod på en som var betaling på.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Andre gangen stod jeg på tvers av to parkeringsplasser, kanskje ikke så rart at jeg fikk bot.. :p Poenget var at jeg skulle stå på en parkeringsplass som jobben eide, men så var det bare plass til fronten der, så bakenden stod på en som var betaling på.. :p

Da betalte du vel bare halve boten, da? :p

Lenke til kommentar

 

Andre gangen stod jeg på tvers av to parkeringsplasser, kanskje ikke så rart at jeg fikk bot.. :p Poenget var at jeg skulle stå på en parkeringsplass som jobben eide, men så var det bare plass til fronten der, så bakenden stod på en som var betaling på.. :p

Da betalte du vel bare halve boten, da? :p

Hehe, prøvde å få jobben til å betale den, men de holdt på å daue av latter (de hadde sett parkeringa mi).. :p

Lenke til kommentar

Da betalte du vel bare halve boten, da? :p

Hehe, prøvde å få jobben til å betale den, men de holdt på å daue av latter (de hadde sett parkeringa mi).. :p

Hehe..synd du ikke har bilde :)

Hehe, ja..

 

Trengte egentlig ikke betale den da.. Siden bilen står på fattern, og han kan bevise at han ikke var på Gjøvik i det aktuelle tidspunktet, og han slipper å vitne på hvem som kjørte bilen siden det er nær familie.. :)

 

Menmen, jeg tjente svært godt den dagen (1000 spenn i timen), så jeg betalte den uansett..

Lenke til kommentar
Har du kjørt for fort i 30-sonen, fortjener du mye mer enn det der i bot. Du har ikke tenkt over at det er en grunn for at fartsgrensen er satt så lav? Dessuten har du minimalt med opplæring, og jeg vil tørre å påstå at du heller ikke er den mest modne traffikanten (spesielt ikke siden du kjører for fort i 30-sonen).

 

Vi har forresten en bil og motor-kategori, med en traffikalsk klagemur, hvor du kan klage så det synger etter.

På hvilket grunnlag kan du si at jeg har "minimalt med opplæring"? Desuten er ikke dette en klage, helt enkelt å greit spør jeg hvilke erfaringer folk har med dette. Det syns jeg passet helt fint under annet.

Du kjører scooter.

Du kjører en GOD del mer enn hva som er tillatt der.

Du klager på det.

Du lurer på hvorfor folk tror du har hatt minimalt med opplæring.

KLAGER DA IKKE.....DESUTEN KJØRER JEG MOPED!!!

Lenke til kommentar
Har du kjørt for fort i 30-sonen, fortjener du mye mer enn det der i bot. Du har ikke tenkt over at det er en grunn for at fartsgrensen er satt så lav? Dessuten har du minimalt med opplæring, og jeg vil tørre å påstå at du heller ikke er den mest modne traffikanten (spesielt ikke siden du kjører for fort i 30-sonen).

 

Vi har forresten en bil og motor-kategori, med en traffikalsk klagemur, hvor du kan klage så det synger etter.

På hvilket grunnlag kan du si at jeg har "minimalt med opplæring"? Desuten er ikke dette en klage, helt enkelt å greit spør jeg hvilke erfaringer folk har med dette. Det syns jeg passet helt fint under annet.

Du kjører scooter.

Du kjører en GOD del mer enn hva som er tillatt der.

Du klager på det.

Du lurer på hvorfor folk tror du har hatt minimalt med opplæring.

KLAGER DA IKKE.....DESUTEN KJØRER JEG MOPED!

Han mente vel 50ccm scooter, moped = 50ccm.

It's all the fucking same.. :roll:

 

Men ble tatt for trimming av lett mc, dad pays the bill... :)

Lenke til kommentar
Har du kjørt for fort i 30-sonen, fortjener du mye mer enn det der i bot. Du har ikke tenkt over at det er en grunn for at fartsgrensen er satt så lav? Dessuten har du minimalt med opplæring, og jeg vil tørre å påstå at du heller ikke er den mest modne traffikanten (spesielt ikke siden du kjører for fort i 30-sonen).

 

Vi har forresten en bil og motor-kategori, med en traffikalsk klagemur, hvor du kan klage så det synger etter.

På hvilket grunnlag kan du si at jeg har "minimalt med opplæring"? Desuten er ikke dette en klage, helt enkelt å greit spør jeg hvilke erfaringer folk har med dette. Det syns jeg passet helt fint under annet.

Du kjører scooter.

Du kjører en GOD del mer enn hva som er tillatt der.

Du klager på det.

Du lurer på hvorfor folk tror du har hatt minimalt med opplæring.

KLAGER DA IKKE.....DESUTEN KJØRER JEG MOPED!

Han mente vel 50ccm scooter, moped = 50ccm.

It's all the fucking same.. :roll:

 

Men ble tatt for trimming av lett mc, dad pays the bill... :)

Scooter= FEMI

Moped = MACHO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...