Clerion Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Fikk bot på 2900 kr får å kjøre i 46 kmt der det egentlig er 30 kmt med moped....Surt som f.... Snuten har f....meg lite å gjøre. Hvilke bøter har du fått? EDIT: Bøter Endret 7. september 2005 av johanol Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har du kjørt for fort i 30-sonen, fortjener du mye mer enn det der i bot. Du har ikke tenkt over at det er en grunn for at fartsgrensen er satt så lav? Dessuten har du minimalt med opplæring, og jeg vil tørre å påstå at du heller ikke er den mest modne traffikanten (spesielt ikke siden du kjører for fort i 30-sonen). Vi har forresten en bil og motor-kategori, med en traffikalsk klagemur, hvor du kan klage så det synger etter. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 2500 for uansvarlig bruk av fyrverkeri nyttårsafta for noen år siden Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 aldri fått en bot iløpet av hele min moped/bilkarriere. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Fikk 20 kr i "bot" fordi jeg leverte inn bibliotekbøker for sent. Surt EDIT: Btw: bot - boten - bøter - bøtene Endret 7. september 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 3 laken i forelegg for å ha ført motorvogn uten gyldig førerbevis. hehe Utallige gebyrer for å ha betalt regninger for seint. hmm, ja... Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 I løpet av 11 med bilkjøring så har jeg fått en stakkars liten parkeringsbot. Det var en gang jeg hadde dårlig tid å det var utrolig mye folk i byen, var vel no salgs dager av no slag.. Satte fra meg bil på gæli siden av skiltet med viten og vilje.. Heller ta den boten på 500,- enn å komme for sent. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Har du kjørt for fort i 30-sonen, fortjener du mye mer enn det der i bot. Du har ikke tenkt over at det er en grunn for at fartsgrensen er satt så lav? Dessuten har du minimalt med opplæring, og jeg vil tørre å påstå at du heller ikke er den mest modne traffikanten (spesielt ikke siden du kjører for fort i 30-sonen). Vi har forresten en bil og motor-kategori, med en traffikalsk klagemur, hvor du kan klage så det synger etter. På hvilket grunnlag kan du si at jeg har "minimalt med opplæring"? Desuten er ikke dette en klage, helt enkelt å greit spør jeg hvilke erfaringer folk har med dette. Det syns jeg passet helt fint under annet. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Mista kortet etter 17 dager etter jeg fikk det, for fortkjøring. 3500kr bot 5000 for slagsmål i gata, 3 viduer ble knust på OBS. ca 7000 kr i andre ting som jeg ikke vil skrive her. Ja har da hvert ungdom. Angrer sårt mye på alt Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 snakka meg vekk fra en bot på 3000 for hærverk en gang Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 500 kr i kontrollavgift.. (Parkerings bot) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 0 bøter her Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 300 tidligere og 500 idag. Begge parkeringsbøter. Kan ikke si jeg tar det så tungt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Bare parkeringsbøter her også. 2 stykker eller noe. Ble en dyr julebrus Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ekte menn får ikke bøter/forelegg. Ergo, jeg har null. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 ikke fått noen men har vært ganske nær. hehe.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har du kjørt for fort i 30-sonen, fortjener du mye mer enn det der i bot. Du har ikke tenkt over at det er en grunn for at fartsgrensen er satt så lav? Dessuten har du minimalt med opplæring, og jeg vil tørre å påstå at du heller ikke er den mest modne traffikanten (spesielt ikke siden du kjører for fort i 30-sonen). Vi har forresten en bil og motor-kategori, med en traffikalsk klagemur, hvor du kan klage så det synger etter. På hvilket grunnlag kan du si at jeg har "minimalt med opplæring"? Desuten er ikke dette en klage, helt enkelt å greit spør jeg hvilke erfaringer folk har med dette. Det syns jeg passet helt fint under annet. Du kjører scooter. Du kjører en GOD del mer enn hva som er tillatt der. Du klager på det. Du lurer på hvorfor folk tror du har hatt minimalt med opplæring. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 500.- feilparkering i Bodø høsten 1994 1300.- 83 km/t i 70sone i Dalselv våren 1996 2000.- 70 km/t i 50 sone på Hemnesberget høsten 1996 500.- utslitt sommerdekk framme (fikk antagelivis kvantumsrabatt grunnet den allerede store fartsboten jeg fikk samtidig) på Hemnesberget høsten 1996 2500.- 100 km/t i 70 sone i Dalselv våren 1997 Slikt som skjer når man er lærling og må pendle 10 mil hver dag i ett og et halvt år. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har aldri fått bøter, men har blitt tatt inn av snuten et par ganger, og greide å snakke meg ut av glattcella Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg har selvfølgelig aldri fått noen bøter *snill pie* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå