scirocco Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Er det noen som kjenner den? Har de radiosendere eller IR? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg har trådløs logitech mus, tastatur og trackball. De bruker radiobølger og ikke ir-stråling. Rekkevidden er spesifisert til 5 m tror jeg. Det bør da være fri sikt mellom sender og mottaker. Mottakeren som kobles til pc-en har ca 1,5 m ledning. Det er utrolig praktisk, spesielt hvis du ikke sitter framfor et skrivebord. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Logitechs coordless desktop optical (det settet med svart tastatur) bruker iallfall radiobølger. Det samme tror jeg 'lillebroren' bruker. Logitech har sikkert mer informasjon på sidene sine. Microsoft-sakene har jeg ikke greie på Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 2 meter står det visst på hjemmesiden til logitech. Tenkte å kjøpe nettopp logitechs cordless desktop, men kommer kanskje til å ha det rundt 5 meter fra pcen. Da funker det vel dårlig? Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg prøvde liksågodt (med nye batterier): I rommet ved siden av funka det fint, på badet (rommet etter rommet ved siden av) så ble det mye lagg og hakking. Det er 5 meter i hvert rom, så 5 meter uten sikt vil jeg si er max grensen. Frisikt fikk jeg ikke til, men vil tippe den virker på max 15 meter avstand. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Kanskje jeg kjøper trådløst ved neste lønning (les: studielån :smile: ) likevel da. Takker for alle innlegg! [ Denne Melding var redigert av: scirocco på 2002-08-12 22:16 ] Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Har denne jeg!! Funker meget bra når det gjelder lang avstand fRA Pc-en!! http://www.framtidshuset.no/catalog/produc...&products_id=45 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå