Tha_Zaynt Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 jeg skal kjøpe meg Logitech cordless desktop mx3100 som inkluderer mx1000 musa. Jeg lurer derfor på hvilken musmatte som passer best til denne musa. Lurte på Icemat black, men har hørt litt forskjellig om den... Noen erfaringer? Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har ingen erfaring med den musen. Men regner med qpad passer bra jeg har mx510 og qpad, og det funker utmerket Lenke til kommentar
nitrometh Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Qpad er meget bra til den musa! Evt kjøp et par mouseskates til også! Genialt! Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 hvilken er best av highsense, midsense og lowsense da? Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Spørs hva du skal bruke den til.. jeg har midsense, og den er stor nok synst jeg da.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305347&cks=SER Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Steelpad qCK er genial! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå