Magpal Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hei, Skal ha meg ny mobil nå og tenkte jeg i samme slengen skulle bytte abbonoment til Netcom smart-talk. Mobilen jeg skal ha er Nokia 5140i og jeg ser de har en del tilbuder med feks. young-talk. Uten abb. koster den vel ca. 1600, men med smart-talk kan jeg vel få den ned i 600kr ellerno. Hvor kan jeg finne den billigst? Ser nokia har laget et GPS deksel til telefonen. Noen som har prøvd det, eller vet hvor de selges? På forhånd takk! Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Du trenger ikke hjelp til å finne ut hvilken mobil du skal kjøpe, men hvilke forhandlere som har produktet. Flyttes til "Forhandlere og verksteder". Lenke til kommentar
iCar Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hei, Skal ha meg ny mobil nå og tenkte jeg i samme slengen skulle bytte abbonoment til Netcom smart-talk. Mobilen jeg skal ha er Nokia 5140i og jeg ser de har en del tilbuder med feks. young-talk. Uten abb. koster den vel ca. 1600, men med smart-talk kan jeg vel få den ned i 600kr ellerno. Hvor kan jeg finne den billigst? Ser nokia har laget et GPS deksel til telefonen. Noen som har prøvd det, eller vet hvor de selges? På forhånd takk! "Siden SmartTalk er et abonnement uten avtaletid, kan du ikke senere gå til forhandler å kjøpe subsidiert telefon mot avtaletid på ditt SmartTalk-abonnement" Så med andre ord du for ikke kjøpt den subsidiert med Smart talk, du må i så fall kjøpe den uten abb. https://netcom.no/abonnement/smarttalk.html?fane=abonnement Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 ok. Tror jeg går for young talk da. Fant den til 599 på siba, men de hadde ikke flere på lager. Får prøve lefdal eller elkjøp da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå