Howard Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 PC-produsenten Alienware ønsker seg en bit av markedet for MP3-spillere. Deres første spiller støtter OGG og kommer med minnekortleser. Les mer Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Stilig, men jeg holder meg til min iPod. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Hadde tatt denne over en iPod på en grå dag med grønt gress! Men, er jo antifanboy av iPod og iTunes, liker ikke at den ikke kan brukes som masselagringsenhet.. Håper noen norske webshop'er tar inn denne, vurderer for første gang å gå til anskaffelse av mp3-spiller.. Uansett en billig måte å si at jeg kjører alienware som stereoanlegg.. Edit: Innlegg 200... Endret 7. september 2005 av tore_v1 Lenke til kommentar
kindings Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 likte Hub'en da... Ellers har jeg vel mest sans for iPods touch knappesystem Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ja, siden det er alienware bør jo lyden være ganske kurant også.. Hadde vært en grei måte å si at "kjære, skal vi kvitte oss med det teite stereoanlegget på soverommet og kjøpe inn noe mindre...?" hehe Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 hmm enda en konkurrent til ipod. jeg tror de må begynne å skjønne at de må lage noe bedre enn det visst de skal i det hele tatt smake på ett av apple sine markedsprosenter Lenke til kommentar
iDude Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Men, er jo antifanboy av iPod og iTunes, liker ikke at den ikke kan brukes som masselagringsenhet.. Øh.. Neivel? Då må jeg ha fått eliteutgaven av ipod-mini, for den fungerer vitterlig som en masselagringsenhet hos meg. Forøvrig en ganske stilig sak, venter på test fra hw.no... Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Sikkert jeg som har misforstått noe der... Etter hva jeg har hørt fra bl.a. fetteren min som har 40gb versjonen av iPod så må man bruke iTunes.. Men, har aldri likt Mac heller.. iPod er sikkert en fin greie, men jeg har en iboende kognitiv motstand mot den... Kan ikke helt forklare.. Så lenge du er happy skal jeg holde munnen nesten helt lukket.. Eneste jeg virkelig synes er genialt er iCast eller hva den heter, den artige dingsebomsen som sender ut det du spiller på fm båndet.. *ruge ved motorveien med ac/dc på frekvensen til p4* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg bruker min 20GB iPod som en ekstern harddisk, så da har du nok fått feil informasjon. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Noterer meg det, og har skrevet opp på to-do listen at jeg skal mislike iPod litt mindre. Så lenge jeg kan kjøre mp3 cd'er i bilen er det meste helt greit.. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) som andre her sier er det ikke noe problem å bruke en iPod som ekstern HD, men du kan slå av/på denne muligheten i iTunes(mot noe automatisk oppdatering av musikk eller noe sånt, har aldri vært aktuelt for meg). Du trenger heller ikke å bruke iTunes til å laste opp musikk til den, vha plug-ins kan du bruke Total Commander(tidligere Windows Commander).. og dersom du leter finnes det sikkert plug-ins som lar deg bruke vanlig windows explorer også. Med Total Commander kan du kopiere begge veier(det kan du sikkert med andre alternativer også). hmm enda en konkurrent til ipod. jeg tror de må begynne å skjønne at de må lage noe bedre enndet visst de skal i det hele tatt smake på ett av apple sine markedsprosenter Tror også det er ett godt poeng, problemet er vel at det er begrensninger hvor mye bedre/forskjellig man kan lage en musikkspiller. Endret 7. september 2005 av kindings Lenke til kommentar
gekko513 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ser ut til å bli den dyreste 1GB spilleren på markedet dette da ... Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ser ut til å bli den dyreste 1GB spilleren på markedet dette da ... Klart... Er jo Alienware Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Og alle sammenligner denne med Ipod fordi...? Uansett, jeg liker at MP3-spillere kommer med minnekortleser. Det var vanligere før enn nå, og jeg kan tenke meg at det blir mer praktisk nå enn før. Håper hw.no har planer om en test av denne etterhvert. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jepp, en test av denne vil bli godt mottatt! Kanskje det blir en iPod-killer? Uansett hadde det nok ikke gjort noe med en konkurrent til iPod. Kanskje denne også har en random funksjon... Viser at man kan selge mange mp3-spillere på det.. hehe iPod har vel på sett og viss blitt sett på som referansespilleren pga markedsandel. Ikke nødvendigvis fordi den er så god. Markedsføring og ekstra gadgets gjør sitt. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Men, er det ikke slik at med apple sine produkter trenger man drivere? I motsetning til endel andre... kan ikke bruke de som usb-pen replacement...? Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Den var niiiiiiiiiiice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå