kilogram Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 München-Linux utsettes Overgangen fra Windows til Linux i byen München har fått mye oppmerksomhet. Nå er utrullingen utsatt til sommeren 2006. Les artikkelen her Lenke til kommentar
G Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Spennende sak denne her. Ser ut til at de har folk som vet hva de driver med. Hvilken linux distro var det de satser på? Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Applaus til München Den eneste grunnen til at jeg har Windows er pga. spill, hadde alle spill vært stabile på Linux hadde jeg nok byttet. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Spennende sak denne her. Ser ut til at de har folk som vet hva de driver med. Hvilken linux distro var det de satser på? Debian. Forresten, noen som vet hvordan det går med Bergen Kommune sin Linux-satsing? Så vidt jeg vet skulle de også skifte til SUSE på skrivebordsmaskinene i skolene, men har ikke hørt noe mer om dette på over ett år. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg håper at andre byer/kommuner og land følger etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå