Gå til innhold

Post dine 7800GT OC resultater her!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå 470/1101 og skorer 6900 i 3dmark05. Tror ikke jeg vil øke noe mer i core pga sikkerhet, men hvor langt kan jeg gå i minne? Til kortet blir varmt? jeg har en zalman vifte på, så den kjøler bra. Men finner ikke noe sted å sjekke temp. Har lavasys everest inne, men finner ikke temp der heller. Hvor kan jeg sjekke den?

 

Nå har jeg en AMD XP X2 3800+ prosessor som ikke er klokket enda.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Sjekk min signatur for score og specs.

 

EDIT: klarte ny bedre score i 05 :cool:

5220682[/snapback]

 

Hvorfor får psychox nesten 1000 poeng mer enn meg på 3d05 når jeg har klokket mitt 7800gt kort til 475/1175 (noe som er nesten identisk til psychox' 470/1175). Vi har jo også samme cpu, bare at jeg har klokket den til 2,5gb. Kan virkelig hovedkort og ram ha så mye å si??

Hva er det jeg ikke skjønner :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg får 14000 i 3DMark03 uklokka, 16000 klokka til 490/1180....

 

MEN i 3DMark*05* får jeg 2000?

Den første testen går veldig greit, men når den kommer til den andre så hopper den liksom ut til windows igjen før den hopper INN igjen og fortsetter, da med fps på 0! Går drit sakte før den er tilbake til normalen på den tredje testen, fra 4. test og utover går det treeeegt igjen.

Hvis jeg multitasker ut i windows mens testen går, så har det kommet opp et lite vindu som sier "Skjermen endret oppløsning" eller noe i den duren....Hva er galt?

5258755[/snapback]

kortet ditt blir ALT for varmt, jeg hadde samme problemet i mitt forje kabinett.

 

Det kan også være at kortet ikke får nok strøm, noe jeg trodde først.

 

Jeg har ikke klokket noe som helst. og kjørte 7000 poeng i 05 må jo si det er nbbra vel?

Endret av Sephiroth
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...