Marti Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg har nettopp kjøpt meg ny PSU, HK, 2xHDD og litt greier. Jeg skal bruke en gammel boks jeg har her, men etter litt skjæring fant jeg ut at det ikke var noen kobling til "startknappen" min. Hvordan gjør dere casemoddere det? Uten den får jeg jo ikke maskinen på. Takk på forhånd . Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Alt du trenger er ein knapp som gjer ein puls, brytaren blir kopla til 2 punkt på hovudkortet og når dei 2 punkta får kontakt vil maskina starte. Du kan faktisk bruke kva som helst, så lenge det gjer ein puls, og ikkje blir liggande lukka, då vil det bli som om du skulle halde knappen inne konstant. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Men jeg kan jo ikke bare koble knapp på hovedkortet. En ledning må jeg jo ha. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 ja så strekk 2 ledninger fra hk pins til bryter da. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Bare hvilke som helst ledninger? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Bare hvilke som helst ledninger? ja men ikke tykkeledninger. helst vanlig eledninger som blir brukt på harddisk ledd \ power led \ knapper som tilkobles hk osv Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) kan altså ta tykke ledninger og leder like mye strøm Endret 7. september 2005 av haakie Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 kan altså ta tykke ledninger og leder like mye strøm klart man kan ha tykke ledninger men det er litt mer upraktisk enn tynne. tenker på og få loddet \ kobla di på bryter \ hk. ser også ryddigere og finere ut med tynne kabler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå