UAM Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Ja, det blir nok enklest å fyre opp et OS som jeg allerede har kjenskap til og som er 100% kompatibelt med resten av parken. Lurte bare på om det fantes mindre plass og ressurskrevende OS som jeg meget enkelt kunne integrere. Det gjør det tydeligvis ikke. Selv om en del av alternativene som har blitt presentert virker fristende, tyder det på at det blir mye arbeid å skulle konvertere filsystemet jeg allerede har, for å kunne kjøres på disse. Dessuten vil XP være gratis, da jeg allerede har det. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Flyttes fra nettverk til server Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Dessuten vil XP være gratis, da jeg allerede har det. Gratis og gratis... Har du en ekstra lisens? Hvis ikke, er det ikke "gratis" vet du. Husk også at OEM lisenser følger maskinvaren, du kan ikke bruke en OEM lisens fra en annen maskin på den. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Unødvendig vinkling av tråden. Har en gammel bærbar som er nede for telling og som snart går på soptippen. Tviler på om softwarepolitiet bryr seg om at jeg instalerer OSet som fulgte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå