guzzi1972 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Til alle dere uvitende i verden... Den råeste, men samtidig ømmeste gitaristen verden noen sinne har opplevd kommer til Rockefeller 9 oktober. Gjør du? Jeg har opplevd Steve Vai 3 ganger tidligere og anbefaler alle som liker rock'n roll om å ta en tur. Maken til spilleglede og ferdigheter skal du lete lenge etter... sjekk forøvrig www.vai.com Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jepp! Jeg kommer.. og jeg har et EVO-Experience pass også! Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Er det 18års på rockefeller? går de bra visst pappa er med? jeg er 17. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Jepp, 18- års aldersgrense. Siden grunnen er at det er alkoholservering, hjelper det ikke å være i følge med foresatte, desverre. Har billett, kjøpte før sommeren. Gleder meg vilt, og lader opp med "Live at Victoria"! Endret 9. september 2005 av CastorFiber Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Sitter og irriterer meg over at jeg det er 18 års grense. Har så sinnsykt lyst til å dra på den konserten. Steve Vai er helt konge. Er ikke mange som er bedre enn han på guitar i verden. Jeg har lyst til å dra Lenke til kommentar
EVH Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Sitter og irriterer meg over at jeg det er 18 års grense. Har så sinnsykt lyst til å dra på den konserten. Steve Vai er helt konge. Er ikke mange som er bedre enn han på guitar i verden. Jeg har lyst til å dra skjønner deg godt ass. Frustrerende når man ikke kommer inn pga alderen. Skjedd meg endel før.. Mange her som skal dit idag ell? Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Faen at jeg ikke er 18! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Samme her.. Drømmer om å høre Steve Vai spille Blood And Glory live Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg synes det er forjævlig at det er 18-års-grense på den konserten. 3 mnd til jeg blir 18.. Fuck! Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Bare for å gni det inn- konserten var helt sjefert! Tror ikke jeg har landet enda.. Handlet "More bass!" -caps og tour- skjorte så alle kan se jeg var der. De spilte i nesten tre timer, uten pause.. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hehe.. har en kompis som møtte han inne på en gitarbutikk i stockholm har bilde Lenke til kommentar
EVH Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det var helt konge Savna et par låter, men overlevde =P Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvorfor bookes alle de store artistene til Oslo? Det må jo være et enormt marked i f.eks Trondheim og Bergen? Her i Trondheim har vi like mange stjerner på besøk i året som Oslo har i uka, ganske latterlig med tanke på at Trondheim er studentby #1. :-\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå