Hr. Jenssen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg skjønner meg ikke helt på aldringen av karakteren i Fable. Er det slik at fyren blir gamlere desto lenger du spiller, eller er det andre måter? Er det slik at personen blir eldre desto flere quests man gjør? Er det slik at fyren tilfeldig vis blir så og så gammel, eller er det meningen at når fyren er på den plassen eller holder på med den quest'en, så er han så og så gammel? Skjønner ikke helt, det står at jeg kun har spilt i 15 dager (in-game days), men likevel er fyren min nesten 40 år gammel! Hvor gammel kan fyren bli da, om det er helt tilfeldig hvor gammel han blir? Kan han dø av alderdom? Takker for svar. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ganske sikker på at det er basert på antall quester du har gjort... /cyrus Lenke til kommentar
batmaniac Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Det har også med hvor mye magi man bruker. Jo mer magi, jo fortere gammel blir man. Jeg var ca 70 år gammel når jeg var ferdig med spillet. En skikkelig kick-ass olding ihvertfall. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Men har aldringen noe å si da? Blir man svakere når man blir eldre? Kan man dø av alderdom? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Kanskje ikke en voldsom spoiler angående spillet, men jeg advarer bare for sikkerhetskyld: SPOILER! Karakteren i spillet havner jo i fengsel og for hver gang man driter seg ut når man skal prøver å unnslippe så sitter jo han i fengsel noen år til(hvis jeg husker rett angående den videosnutten som vises). Hva skjer hvis man feiler med vilje, la oss si 300 ganger, kan han da bli uendelig gammel? Ikke spoiler lenger Men har aldringen noe å si da? Blir man svakere når man blir eldre? Kan man dø av alderdom? Tviler for at man kan dø av alderdom. Det blir litt for dumt hvis en person har brukt god tid på å gå gjennom spillet dør av alderdom på siste questet. Lenke til kommentar
-=nibbler=- Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg fikk inntrykk av at man blir eldre når man bruker XP. Hvergang jeg gikk inn i den grønne "gå-opp-i-xp-tingen" og gikk opp i stats ble jeg litt eldre.. Var også rundt 70 når jeg var ferdig med spillet, men merket ikke noen spesiell fysisk forandring på karakteren, bortsett fra utseende da. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Hva med arr og sånn da? Etter hvert blir jo fyren mer arrete. Har dette med det samme å gjøre som aldring, at det har med quests/experience å gjøre? Broren min gikk forresten igjennom spillet nå nylig. Da var han 60 år og noe. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Det er også et eller annet spell (husker ikke hvilket, begynner å bli en stund siden jeg spilte gjennom det) som gjør at du blir så-og-så mange år eldre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå