Gå til innhold

Et spørsmål ang. aldring i Fable...

Hr. Jenssen

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner meg ikke helt på aldringen av karakteren i Fable.

Er det slik at fyren blir gamlere desto lenger du spiller, eller er det andre måter? Er det slik at personen blir eldre desto flere quests man gjør?

Er det slik at fyren tilfeldig vis blir så og så gammel, eller er det meningen at når fyren er på den plassen eller holder på med den quest'en, så er han så og så gammel?

Skjønner ikke helt, det står at jeg kun har spilt i 15 dager (in-game days), men likevel er fyren min nesten 40 år gammel!

Hvor gammel kan fyren bli da, om det er helt tilfeldig hvor gammel han blir?

Kan han dø av alderdom?

Takker for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke en voldsom spoiler angående spillet, men jeg advarer bare for sikkerhetskyld:

SPOILER!

Karakteren i spillet havner jo i fengsel og for hver gang man driter seg ut når man skal prøver å unnslippe så sitter jo han i fengsel noen år til(hvis jeg husker rett angående den videosnutten som vises). Hva skjer hvis man feiler med vilje, la oss si 300 ganger, kan han da bli uendelig gammel?

Ikke spoiler lenger

Men har aldringen noe å si da? Blir man svakere når man blir eldre? Kan man dø av alderdom?

Tviler for at man kan dø av alderdom. Det blir litt for dumt hvis en person har brukt god tid på å gå gjennom spillet dør av alderdom på siste questet.

Lenke til kommentar

Jeg fikk inntrykk av at man blir eldre når man bruker XP. Hvergang jeg gikk inn i den grønne "gå-opp-i-xp-tingen" og gikk opp i stats ble jeg litt eldre..

Var også rundt 70 når jeg var ferdig med spillet, men merket ikke noen spesiell fysisk forandring på karakteren, bortsett fra utseende da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...