EinarEriksen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ukens retro: StarTac (1996) Den utvalgte telefonen for denne ukens tilbakeblikk er Motorolas legendariske StarTac-telefoner. I dag meldes det stor interesse for modeller i denne serien blant samlere, og dette med god grunn. Selv i dag kan telefonene i denne serien regnes som små lekkerbisker. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 StarTac ja... Husker jeg var sinnsykt stolt når jeg fikk denne. Husker deler av reklamen for den enda. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg hadde en startac 70. Jeg lurer på om det kanskje må være den mobilen jeg har hatt som jeg har vært MINST fornøyd med. Og jeg har hatt en del telefoner nå... Jeg vet ikke hva som var verst. Den dårlige batteritiden, den dårlige simkortløsningen som til stadighet ble utslitt og måtte byttes, mangelen for å kunne velge nummer fra telefonboken når man skulle sende sms eller faren for å knekke antennen når man hadde den i lommen. Design og størrelse var overlegen, men det hjalp liksom ikke. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Min var på service tre ganger for å få orden på simkort leseren. Ble aldri noe særlig skikk på den. Det at hele meldinga ble sletta hvis man ikke lagret den i "utgående" hvis noen ringte var også morsomt. Men solid var den. Hadde telefonen i fire år før den døde av et kast mot veggen. Synd at den ble samleobjekt da.. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Men det skal det være sagt. Selv med mine mer eller mindre moderne øyne ser ikke designet så hakkende gale ut. Og bare DET er jo godt jobbet av Motorola. For jeg tipper at dette var mer en designfon enn en telefon som skulle holde i det uendelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg