Haze2003 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Vet ikke helt om dette er riktig plass, men jeg prøver... Avstanden fra PCen til TVen er for lang, så jeg vurderer noe tråløst. For og se filmer fra pcen. Så jeg lurte på om dette er et godt alternativ for det? Så den fikk bra på testen på DinSide... http://www.dinside.no/php/art.php?id=211328 Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg bruker den selv. Fungerer helt greit, dog så har jeg kablet den til routeren med nettverkskabel. Trådløst synes jeg ikke den fungerte så bra, men det tror jeg skyldes routeren min. (D-Link 624+) Når det gjelder bruken av mediaplayeren fungerer den som sagt helt greit, og ikke noe mer enn det. Den er treg når den skifter mellom bildene ved bildefremvisning, den er kresen på enkelte mediafiler, selv om den skal ta alt av divx f.eks opplever jeg til stadighet at den ikke kan spille av det aktuelle formatet. Synes den er rotete når jeg skal spille av musikk blandt annet, og ganske vanskelig å lage playlists dersom du har mer enn 100 sanger. Har ikke fått til å spille av sangene i riktig rekkefølge engang uten å måtte tagge om mp3 låtene og legge til sangnummeret forran navnet på låta. Man får det man betaler for, og til en pris på rundt 1600 kroner er den grei nok uten at man kan forvente så fryktelig mye av den. Den tar seg godt ut sammen med DVD-spilleren i det minste. Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Hmm.. oki... Jeg tenkte og bruke den til XVID & musikk... så da passer den ikke så bra for meg, kansje..? Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 kablet opp i hytt og vær uten at lagging forsvant. Her bør man være sikker i sin sak om går til anskaffelse av dette produktet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå