Gå til innhold

Trenger råd til ny enhet

iMono

Anbefalte innlegg

Har fått 2.500 kroner av fattern til enten en ny mobil, PSP, eller iPod. Jeg vil ha musikkavspilling. Det er første prioritet.

Får man en mobil med nok minne til mer enn én sang? Jeg synes selv w800i blir for liten med kun 512 mb. Hva ville dere ha kjøpt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

512 Mb er jo ikke ille. Du bør jo få plass til rundt 100 sanger i brukbar kvalitet (160 kbps). Mp3 spilleren på w800 skal være svært så bra, og øreproppene er bedre enn de som følger med iPod (hvis det er viktig). Den koster riktignok en god del mer enn 2500. Du har vel også muligheter til å kjøpe større minnebrikke (2 Gb hvis jeg ikke tar helt feil), så det er jo slett ikke ille med tanke på alt det andre som følger med denne telefonen (bl.a. 2 Mp kamera).

Lenke til kommentar

ipod - only music(4-6 gb?)

PSP - spill, musikk, film og litt annet, men den kan ikke ringe har bare 32mb kort for å lagre på, eller så må du bære rundt med 1,8gb cd'er oppi lomma med en psp for å høre på musikk mens du går.

w800-spill(dårlig i forhånd til psp) ringe, kamera på 2mp, liten, bra ørepropper, mp3 med 521mb harddisk.

----------------------------------------------------------------

altså vil du bare ha noe som kan frakte musikken din så er ipod best med god lagringsplass.

vil du ha multimediafunksjoner, så velger du psp.

trenger du en mobil, mes innbygget mp3 for å spare plass og som går litt utover budsjette ditt, så velger du w800i.

så det er helt opptil deg.(w800i med abbo.? så kan du også kjøpe den ja)

hvis du har en grei nok mobil fra før av så ville jeg kanskje anbefalt deg en psp, siden man kan gjøre masse ting på den.

Lenke til kommentar
Vel, det kan PSP også... Hva er poenget?

Vel, når du svarer så uhøflig når noen kommer med innspill lurer jeg på hva poenget med posten er? Alle de tre nevnte kan spille av musikkfiler. Du vet tydeligvis hva som er best, så hva er poenget med å spørre?

Prøv å være litt sakelig.

Lenke til kommentar
Vel, det kan PSP også... Hva er poenget?

Vel, når du svarer så uhøflig når noen kommer med innspill lurer jeg på hva poenget med posten er? Alle de tre nevnte kan spille av musikkfiler. Du vet tydeligvis hva som er best, så hva er poenget med å spørre?

Prøv å være litt sakelig.

Det samme gjelder for deg. Jeg prøver å se objektivt på hva jeg virkelig kommer til å bruke så mye at det rettferdiggjør prisen....

Spørsmålet er vel hva som er verdt å bruke 2.500 kroner på. Etter litt ettertanke, vil w800i kanskje holde seg i et år. Mens iPoden og PSP'en vil holde i 2-4 år og kanskje mer.

Jeg vurderer sterkt mobil, men har på en måte lagd meg en regel at jeg venter til det kommer en mobil med kamera, mp3 og 3G før jeg har lyst å bruke så mye penger på mobil. Fordelen med mobilen derimot, er at jeg kan ha den overalt og derfor ha musikk der og når jeg måtte ha lyst til det.

Jeg vet forresten ikke hva jeg skal gå for, men venter på innspill som sier fordelene ulempene med de forskjellige enhetene. Bra innlegg forresten, Singh tha king. :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette er toppen av usakelighet, og i tillegg direkte frekt. For det første var posten som startet denne tråden svært lite informativ. Jeg ga innspill på ett av de tre alternativene dine på en sakelig måte. Dersom du ikke var interessert i å få tilbakemelding på mobiltelefon varianten, har ikke denne posten noe i dette forum å gjøre. Du skriver at du vil ha plass til mer enn en sang, vel 512 kb gir relativt god plass.

Posten burde stenges.

Endret av gustav
Lenke til kommentar

512 kb er like mye som filene mine sluker på ett sekund. Jeg sa at musikk var veldig viktig. Jeg ville at du skulle fortelle om fordelene med de forskjellige enhetene. Jeg vet likhetene!

:hrm:

PS: Du kan gjerne anbefale noen å flytte den. Jeg vet ikke hvor den skal plasseres...

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...