Oly Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Får ikke til å bruke Windows XPs intergrerte brennefunksjon på Universal 8x DVD+R plater; det virker som om Windows gjenkjenner denne produsentens DVD plater som CD plater. Derfor er det ikke mulig å brenne f.eks. bilder innpå disse platene, uten bruk av andre brenneprogrammer. Lurer på om noen av dere har tips til hva som kan gjøres, for å løse dette problemet. Inbiller meg at Windows XP har problemer med å gjennkjenne slike "billig merker" som Universal, mens "dyrere" merker som f.eks. Plextor hadde vært fullt gjennkjennelig i Windows XPs intergrerte brennefunksjon. Kan bekrefte at jeg ikke har testet akkurat dette i praksis. Håper på svar Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Det kan hende at brenneren din kunne tenke seg en firmwareoppdatering. For meg har dette løst liknende problemer, dog ikke med winxp's brenneprogram Lenke til kommentar
Oly Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Glemte visst å nevne at jeg også oppdaterte firmwaren til DVD-brenneren, uten at det hjelpte stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå